“Aroma’s bracht ons een hele smakelijke en gezellige avond👍🏻👍🏻🍽”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
1 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht besluit uit eten te gaan! Veel restaurants op maandag en dinsdag gesloten!! Aroma’s elke dag open!! Niet gereserveerd maar dat was geen probleem!!!!

20 november 2021 beoordeeld

Eerste keer minder gegeten. Deze keer lekker maar heeeeeel slechte bediening. Je kan 4 gangen eten en op 4t minuten buiten zij

13 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het dag menu is echter steeds het zelfde. We hebben in de kou gegeten. Buiten zaten we in de wind en binnen was het erg koud en tochtig.

12 november 2021 beoordeeld

Een restaurant uitproberen dat we niet kennen is voor ons telkens een leuke uitdaging. We doen dit graag en wilden dit voor ons ongekende restaurant ook een kans geven.
Na het lezen van de vele slechte reviews op tripadvisor, en de enkele positieve, vandaag dan toch maar met een bang hart vertrokken richting Aromas Llíber. Gelukkig hebben we ons op voorhand niet laten beïnvloeden. Wat een meevaller!
We namen de menu del día. 4 gangen voor een dikke 19 euro. Alle gerechten waren top! (tataki van tonijn, pinchos de pollo, perfect klaargemaakte salmon en tarta de chocolate)
Alles mooi gepresenteerd, behoorlijke porties en heel lekker van smaak. Voor ons dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Een minpunt was wel het aanbod van spuitwater. Hiervoor kregen we een zelfgemaakt spuitwater uit de machine. Hadden we hierbij de keuze gekregen, we hadden dit niet gekozen.
Wij komen hier zeker terug. Een gezellig restaurant in een mooie omgeving.
Een fijne afsluiter van onze vakantie!

12 november 2021 beoordeeld

Vandaag voor de eerste keer gaan eten bij Aromas in Lliber. We namen beiden de menu del mercado als lunch. Als starters kregen we eerst tataki van tonijn en daarna pinchos van kip. Allebei heel lekker. Als hoofdgerecht en dessert kozen we elk iets anders. Ik de steak tartaar en de appeltaart, mijn vrouw de zalm en de chocoladetaart. Alles superlekker en mooi gepresenteerd. Echt wel de lekkerste lunch die ik al gegeten heb voor €19,50.
Eén kleine valse noot : de agua con gas die we bestelden, bleek zelfgemaakt met zo'n bubbelmachine en (waarschijnlijk) kraantjeswater. Ik weet dat dat erg trendy is, maar hadden we op voorhand geweten dat we dat zouden krijgen, we hadden iets anders besteld om te drinken.

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!