“superlunch voor €19,50”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
12 november 2021 beoordeeld

Vandaag voor de eerste keer gaan eten bij Aromas in Lliber. We namen beiden de menu del mercado als lunch. Als starters kregen we eerst tataki van tonijn en daarna pinchos van kip. Allebei heel lekker. Als hoofdgerecht en dessert kozen we elk iets anders. Ik de steak tartaar en de appeltaart, mijn vrouw de zalm en de chocoladetaart. Alles superlekker en mooi gepresenteerd. Echt wel de lekkerste lunch die ik al gegeten heb voor €19,50.
Eén kleine valse noot : de agua con gas die we bestelden, bleek zelfgemaakt met zo'n bubbelmachine en (waarschijnlijk) kraantjeswater. Ik weet dat dat erg trendy is, maar hadden we op voorhand geweten dat we dat zouden krijgen, we hadden iets anders besteld om te drinken.

6 november 2021 beoordeeld

Mooie setting en vriendelijk personeel. Voor het eten moet je hier echter niet komen. Vis was koud, vlees was droog en pasta zat veel te veel look in

4 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer superlekker gegeten. Wij komen hier graag. Mooie menu’s voor weinig geld. Mooi kader en vriendelijk eigenaars. Toppy

2 november 2021 beoordeeld

prijs/kwaliteit goed en mooi kader. Bediening zeer goed. We hebben wel het menu del dia genomen en gaan eens a la carte proberen.

23 oktober 2021 beoordeeld

Te duur voor hetgene je krijgt, wij hadden iberico koteletten, heel kleine portie, 1 klein potje frietjes voor 2 personen, geen groenten, 1 klein potje saus bij het koude vlees, we zijn met honger van tafel gegaan. Heel mooi kader maar geen aanrader vh eten...

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.