“Wij komen terug, terug en terug😜”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
4 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer superlekker gegeten. Wij komen hier graag. Mooie menu’s voor weinig geld. Mooi kader en vriendelijk eigenaars. Toppy

Datum van bezoek: november 2021

2 november 2021 beoordeeld

prijs/kwaliteit goed en mooi kader. Bediening zeer goed. We hebben wel het menu del dia genomen en gaan eens a la carte proberen.

Datum van bezoek: november 2021
23 oktober 2021 beoordeeld

Te duur voor hetgene je krijgt, wij hadden iberico koteletten, heel kleine portie, 1 klein potje frietjes voor 2 personen, geen groenten, 1 klein potje saus bij het koude vlees, we zijn met honger van tafel gegaan. Heel mooi kader maar geen aanrader vh eten...

Datum van bezoek: juni 2021
12 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met nog en stel vanmiddag hier van een heerlijke lunch genoten. Jammer dat er over dit restaurant slechte beoordelingen zijn geschreven. Het is een prachtige locatie maar ook de gerechten en bediening waren uitstekend voor een zeer nette prijs. Ook een nette wijnkaart met goede, betaalbare wijnen. Kortom, ze zijn hier nog niet zo lang geleden gestart maar ook met een volgeboekte agenda konden ze het prima aan. AANRADER! Wij komen hier zeker terug. Groet, Nick

Datum van bezoek: oktober 2021
11 oktober 2021 beoordeeld

dit is een absolute aanrader voor wie houdt van een lekkere lunch in een rustige omgeving. Prijs/kwaliteit dik in orde : 19,5 euro voor een 3-gangen lunch.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.