“AANRADER!”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
12 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met nog en stel vanmiddag hier van een heerlijke lunch genoten. Jammer dat er over dit restaurant slechte beoordelingen zijn geschreven. Het is een prachtige locatie maar ook de gerechten en bediening waren uitstekend voor een zeer nette prijs. Ook een nette wijnkaart met goede, betaalbare wijnen. Kortom, ze zijn hier nog niet zo lang geleden gestart maar ook met een volgeboekte agenda konden ze het prima aan. AANRADER! Wij komen hier zeker terug. Groet, Nick

11 oktober 2021 beoordeeld

dit is een absolute aanrader voor wie houdt van een lekkere lunch in een rustige omgeving. Prijs/kwaliteit dik in orde : 19,5 euro voor een 3-gangen lunch.

3 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen de dag menu van 19.50 euro
Lekkere wijn
Mooi zitten

26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk menu voor €19,50. Vriendelijke bediening!! Prima lokatie! Een aanrader. Gaan zeker terug! geschikt voor alle gelegenheden!!

Datum van bezoek: september 2021
18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige rurale setting, rustig (naseizoen), gezellig en comfortabel zitten. Op de kaart eenvoudige combinaties met de pure smaken van Spaanse en Mediterraanse ingrediënten. Vlotte en vriendelijke bediening. Eerlijke prijzen. Voor ons een nieuwe topfavoriet in de streek. Dikke proficiat voor de uitbaters!

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.