“gezellige omgeving en lekker eten”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
11 oktober 2021 beoordeeld

dit is een absolute aanrader voor wie houdt van een lekkere lunch in een rustige omgeving. Prijs/kwaliteit dik in orde : 19,5 euro voor een 3-gangen lunch.

Datum van bezoek: oktober 2021

Lekkere wijn
Mooi zitten

Datum van bezoek: oktober 2021
26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk menu voor €19,50. Vriendelijke bediening!! Prima lokatie! Een aanrader. Gaan zeker terug! geschikt voor alle gelegenheden!!

18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige rurale setting, rustig (naseizoen), gezellig en comfortabel zitten. Op de kaart eenvoudige combinaties met de pure smaken van Spaanse en Mediterraanse ingrediënten. Vlotte en vriendelijke bediening. Eerlijke prijzen. Voor ons een nieuwe topfavoriet in de streek. Dikke proficiat voor de uitbaters!

15 september 2021 beoordeeld

v.a. De opening 3 keer geweest en 3 keer werden er fouten gemaakt met o.a. de rekening! 3 flessen wijn ipv 3 glazen! Geen excuses! Geen steakmessen op tafel! Uiteindelijk zelf maar opgestaan om dit te melden terwijl het vlees al geserveerd was! Geen frietjes bij de biefstuk gekregen die er, volgens de gastheer, wel degelijk bijgeserveerd hoorden te worden !! Geen excuses, geen tegemoetkoming, jammer, jammer! Kopje koffie of een excuus doet wonderen!!
Prachtige setting, mooie menu gerechtjes, maar de gastheer en personeel laten o.i. veel te wensen over!

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!