“Topper met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding ”
Beoordeling van Aromas Llíber

Aromas Llíber
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Lliber
12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende eerlijke en zeer verse keuken aan heel betaalbare prijs. Prijs/kwaliteit een absolute topper in de buurt. Zeker een bezoekje waard. Wordt alleszins één van onze vaste stekjes

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer matig. Voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht lam rook niet fris. Niet opgegeten. Aangegeven bij eigenaar. Die bood aan nieuw te maken maar we waren al te ver en hadden niet veel zin er meer in. Toen een gratis whisky aangeboden gekregen. Maar het lam stond wel weer op de rekening.
Verder geen aardappeltjes of frieten of geoentes of een salade bij de gerechten. Zelfs bij mijn curry geen rijst. Gek toch? En toch nog 300 euri. Voor 7 man. Das duur voor Spanje. Maar 2 van de 7 hadden een nagerecht. Nee hier gaan we niet meer terug. Personeel mag ook echt wel aardiger en proffesioneler bedienen.

23 juli 2021 beoordeeld

In de eerste plaats hulde voor ondernemers die het in deze moeilijke tijd aan durven te investeren en iets nieuws te beginnen. En complimenten voor de prachtige entourage op deze schitterende lokatie.
Daar houdt helaas het positieve nieuws op. Vanaf de ontvangst had het personeel geen oog voor ons, het leek wel of er door ons heen gekeken werd. We bestelden ieder een voor- en hoofdgerecht en het duurde liefst een uur voordat het voorgerecht op tafel kwam. Mijn echtgenote bestelde parmezaankroketten. Zeg maar gerust parmezaanbommen. Veel te groot en moddervet gefrituurd en zonder enige garnituur fantasieloos in een frituurmandje geserveerd. Zelf had ik een soort van tartaar, korrelig en nogal smakeloos. Beide voorgerechten stevig aan de prijs dan mag je toch wel iets verwachten. Als hoofdgerecht bestelden we een warme oosterse vegetarische salade en eend. Na een uur op het voorgerecht te hebben moeten wachten kwam 1 minuut na de laatste hap het hoofdgerecht op tafel. Kennelijk is men overvallen door de drukte, het restaurant zat vol, en niet in staat het te managen.
Ook de oosterse salade ontbeerde smaak en fantasie. Stronken paksoi die in de kom nauwelijks klein te snijden waren leverden zowaar hilarische taferelen op. De eend was op zich voorzien van een smakelijke garnituur met anijs en mooi krokant gebakken, hoewel het wel een magere eend was en het vlees niet lekker mals. Een dunne 7 op een schaal van 1 tot 10. Gedesillusioneerd besloten we niet af te wachten hoe lang het dessert op zich zou laten wachten. Het was afrekenen geblazen en al weer ongezien door wie dan ook van het personeel snel de lokatie verlaten.
We zien meer vergelijkbare reviews, nu maar hopen dat er geleerd wordt en dat uiteindelijk dit gedurfde initiatief beloond mag worden. Wij gaan even niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2021
13 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absoluut mooie setting, die doet denken aan een leuke locatie op Ibiza.
Het eten was zeer lekker, dik in orde prijs/kwaliteit.
De bediening liet echter te wensen over, weinig klantgericht.
* gevraagd naar een kinderversie van de spaghetti pomodoro.
Antwoord: geen onderscheid in portie voor kind (3 jaar) en volwassenen.
* gevraagd naar een portie mayonaise
Antwoord: ik vind ze niet.
Buiten die ene arrogante Fransman in de bediening, waren de anderen vriendelijk, maar vooral nog wat zoekende.

4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw restaurant in de Jalon vallei. Een aanwinst kan ik zeggen. Locatie is super. En eindelijk eens een restaurant met fijne stoelen. Nu 2 x menu del dia gegeten.
Erg smaakvol en goed verzorgd. En een zeer leuke variatie. De a la carte gerechten die ik voorbij hebt zien komen zagen er top uit.
Het is er al heel druk, en je merkt dat de bediening nog wat zoekende is. Maar doen erg hun best. Dus al met al een aanrader.

Reizigers die Aromas Llíber bekeken, bekeken ook

Lliber, provincie Alicante

In Aromas Llíber geweest? Deel je ervaringen!