“Magistraal!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Staffolo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eet je magistraal!! Ik ben geen pastafan, maar de zelfgemaakte verse pasta is waanzinnig heerlijk... de eigenaresse vertelt met liefde wat je kunt eten. Ze willen, als je het wilt, heus wel een antipasti (die niet op hun kaart staat) voor je maken, maar dat vind ze jammer. Ze zijn vermaard om hun pasta en dat smaakt ook tongstrelend... je moet hier wel enigermate Italiaans kunnen verstaan, want zoals in zovele Italiaanse restaurants: ze spreken 'solo italiano'. Het is niet goedkoop, maar qua prijs en kwaliteit echt in verhouding!! Wij zeiden na het diner: orgastisch lekker!

Datum van bezoek: augustus 2016

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk aan het begin van het dorpje. In augustus wel reserveren! Voor Italiaanse begrippen een moderne touch bij de inrichting. Jammer dat het geen terras heeft.

Eigenaresse is duidelijk de baas in huis. Ze legt de kaart volledig uit en geeft aan het beste een pasta vooraf te kunnen delen. Verse pasta met verse truffel is een aanrader. Vlees wordt geserveerd met bot op apart bordje. Typisch deze regio, niet helemaal mijn styl. Maar ok. De smaak is in ieder geval top. Vergeet geen insalate erbij te bestellen. Tiramisu vooral veel creme. Overall drie gangen met 2 personen voor nog geen 50 euro!! En een top kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2016
7 september 2015 beoordeeld

In dit restaurant weten ze nog wat service is. De eigenaresse wist ons te vertellen dat de porties erg groot zijn en adviseerde ons om van iedere gang 1 portie te nemen en deze te verdelen voor 2 personen.
De locale gerechten zijn aan te bevelen. Laat u verassen en adviseren door de eigenaar.
Het wijnassortiment is niet zo uitgebreid helaas. Hier kan nog een puntje van aandacht zijn.
Er is geen buitenterras, dus in de warme zomermaanden zit je heerlijk in de airco.
Verder: Fantastisch!

Datum van bezoek: augustus 2015
10 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ėėn woord "super" prijs kwaliteit het beste dat je kan vinden !! We zijn eerst iets gaan drinken aan de grote inkomspoort van het stadje Staffalo ,daar zijn we Vincenzo tegen gekomen.Deze man zijn dochter houd daar een kleine drankgelegenheid open. Ik raad iedere vlaming aan om deze man te ontmoeten...super super. Vincenzo heeft ongeveer 50 jaar in Belgie geleeft....mens om nooit te vergeten !!!!De openhartigheid siert deze mensen...de Aperol sprits is er ook zeer lekker...

Datum van bezoek: juni 2015
14 juli 2011 beoordeeld

Alles wordt bereid met lokale producten. Zeer lekker, grote porties. Hartelijke ontvangst. En alles aan democratische prijzen.

• Sfeer

Reizigers die Osteria Vino e Cucina bekeken, bekeken ook

Staffolo, Province of Ancona

Cingoli, Province of Macerata
Cingoli, Province of Macerata

Monte Roberto, Province of Ancona

In Osteria Vino e Cucina geweest? Deel je ervaringen!