krijsgraag
Brussel, België

Mooi en zakelijk

Beoordeling van Midori Guesthouse
4,0 van 5 bollen1 jul 2022 beoordeeld
Strakke, moderne kamer, goed en groot bed, mooie en nette badkamer met zeepdispensor en haardroger. In tegenstelling tot wat foto laat vermoeden ligt het in een vrij drukbereden straat. Prima parkeergelegenheid voor en onder het gebouw. Om de hoek kun je de tram nemen naar Heidelberg.
Ontbijt is duur en gewoontjes. Decakoffie is enkel beschikbaar als oploskoffie.
De accommodatie is oké, maar de sfeer is eerder onpersoonlijk.
Datum van verblijf: juni 2022
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
0.5 km van Midori Guesthouse
    0.4 km van Midori Guesthouse
    Restaurant
    On the same street as the hotel
      0.7 km van Midori Guesthouse
        • Priceline
        3.3 km van Midori Guesthouse
        Meer hotels in Dossenheim bekijken
        Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi, schoon, nieuw en strak ingericht guesthouse. Lieve dame aan de receptie. Fijne bedden, prima kamer. De tram richting Heidelberg ligt er pal naast. Wij zochten een hotel met gratis parkeren (zijn op doorreis, alle spullen in de auto) en geen poespas. Zijn blij dat we hier uitkwamen. Brandschoon ook nog. Komen terug!

Datum van verblijf: september 2018
        Beoordeeld op 16 juni 2018

Inchecken kan buiten voor de deur via een scherm. Niet echt leuk met andere gasten die meekijken.De receptie is op de derde etage. Het zijn geen luxe kamers en je wordt verzocht de ramen slechts heel even te openen. Temperatuur is niet te regelen. Restaurant op derde verdieping is slechts een ontbijtruimte. Het avond- c.q. middagaanbod bestaat slechts uit een aantal sandwiches. Het restaurant heeft twee terrassen met een mooi uitzicht. Het hotel ligt op korte afstand van de Autobahn. Zeer goede parkeervoorziening onder het hotel; deze is bereikbaar met de lift.

Datum van verblijf: mei 2018
        Kati G, Manager van Midori Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Beste Hans, Bedankt voor je waardering na je verblijf. Het spijt ons heel erg dat we tijdens uw bezoek niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Omdat sommige van onze omstandigheden anders zijn, verwijzen we bewust naar onszelf als een gastenverblijf. De Midori is gebouwd als een passiefhuis, dat onafhankelijk kan airconditioning, als de gasten ons ondersteunen. Op deze manier levert u een belangrijke bijdrage aan ons duurzaamheidsaspect. In aanvulling op onze automaat om in te checken, zijn de collega's bij de receptie op de 3e verdieping ook dagelijks beschikbaar van 07: 00-22: 00 uur. We betreuren het dat ons aanbod van zelfgemaakte broodjes voor het diner u niet heeft beloofd. Omdat we geen eigen restaurant hebben, geven we u graag aanbevelingen die u te voet kunt bereiken. lift.

Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke ruime en No-nonsens kamer. TV aanwezig, geen mogelijkheid om thee/koffie te zetten. Rustig gelegen tot ong. 15 min rijden naar Heidelberg centrum.
        Nadelen:
        - te warme kamers, airco was niet goed ingesteld
        - geen fijn matras van 2-p bed, erg bewegingsgevoelig.

Zeker ontbijt nemen, ze hebben zelfs glutenvrij. Het ontbijt restaurant is bijzonder uitgebreid en lekker met een geweldig uitzicht op de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
        Beoordeeld op 25 oktober 2016

Midori Guesthouse heeft me positief verrast. Het moderne hotel biedt een verscheidenheid aan kamers en appartementen, die strak en modern zijn ingericht. De kamers en badkamers zijn schoon en de kamers laten weinig geluid van buiten en nabijgelegen kamers door. De ligging van het hotel is ook perfect: Binnen 5 minuten zit je op de snelweg en het centrum van Heidelberg is met de tram (die letterlijk voor de deur stopt) binnen 15 minuten te bereiken. Tel daarbij de excellente sauna faciliteiten, het uitgebreide ontbijt en het vriendelijke personeel op en het Midori Guesthouse is zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: oktober 2016
        • Reistype: Reisde alleen
        Kati G, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Midori Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2016

Geachte martjin, u dank u hartelijk voor uw beoordeling na uw verblijf. Het is geweldig om te lezen dat u tevreden bent met onze Haas en onze service waren. Je zou kunnen terug te komen een keer naar Dossenheim? Dan zouden we uit heel kijken naar uw tegenbezoek.

Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Aan te bevelen rustpunt voor reizigers. Korte afstand tot de snelweg, veilige parkeergarage. Kamer is fris en stil. Dakterras bracht ons een mooie start van de dag met ontbijt. Dichtbij brandstof tanken, broodje halen en weer verder.

Datum van verblijf: augustus 2016
        Kati G, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Midori Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Geachte Juke_Bloem, hartelijk dank voor uw positieve feedback na uw verblijf en we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. We zouden erg blij zijn als we je weer kunnen verwelkomen bij ons.