heidi_alb
Eernegem, België

Zowel hotel al restaurant aanrader!

Beoordeling van Le Fournil - Hôtel
5,0 van 5 bollen21 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Centrale ligging tegenover de kerk in Rédu. Ruime parking voor de gasten. We verbleven in een mooie en verzorgde gerenoveerde kamer met zicht op de tuin en de achterliggende velden en heuvels. Degelijk ontbijtbuffet in het restaurant beneden.

Wij bleven 's avonds ook twee keer eten in het restaurant, niet enkel heerlijk en lekker maar ook super dat je in twee stappen weer in je kamer bent!
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.1 km van Le Fournil - Hôtel
          9.5 km van Le Fournil - Hôtel
          Bar/lounge
          Meer hotels in Redu bekijken
          Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

Geweldig verblijf gehad. Kamer was uitermate proper, heel ruim en geen lawaai (zalig geslapen). Ontbijt was lekker (en werd altijd onmiddellijk aangevuld... dikke pluim voor de vriendelijke man die dit ontbijt elke ochtend zo vol toewijding verzorgde👍), het avondeten was gevarieerd, top van smaak, ruim voldoende en het was gezellig naast de haard waar het vuur knetterde. Personeel was super vriendelijk...'s morgens werd steeds gevraagd of je goed had geslapen en 's avonds werd de hond vertroeteld met enkele koekjes. Mooie goed bewegwijzerde wandelingen vertrekken vlak naast de hoteldeur...kortom: top verblijf, wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: april 2022
          Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel met gerenoveerde kamers. Alles heel netjes en verzorgd. We lagen met heel de familie op dezelfde gang. Lekker ontbijt en genoeg keuze. In het restaurant ook een paar keer gegeten, top keuken! Sylvie en haar team doen het super!!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
          Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Kleinschalig en gezellig hotelletje in een rustig dorpje. De ontvangst was vriendelijk en in het Nederlands. De kamers zijn mooi en proper, bed wat klein voor grote mensen, maar matras was prima. Badkamer is klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het was er 's nachts heel stil en we hebben lekker geslapen. Het ontbijtbuffet was prima, door het mooie weer aten we buiten op het terras, waar het ook weer zeer rustig was. 'S avonds hebben we in het italiaanse restaurant Il Forno gegeten en dit was ook zeer lekker. Als we in herfst of winter nog eens opnieuw van deze mooie streek willen genieten, gaan we zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021
          Beoordeeld op 2 juni 2021

Super hotel rustig gelegen, mooie verzorgde kamers met heel goed bed, lekker en verzorgd eten. Ontbijt viel wat tegen door corona daar er geen buffet was, was lekker maar beperkt daar je moet doorgeven wat je juist wil. Ga er zeker nog terug!!!

Datum van verblijf: mei 2021
          Beoordeeld op 19 april 2021

Heel karakteristiek hotel. Vriendelijk personeel, top keuken, uitgebreide kaart, mooie kamers, mooie terrassen. Laadpaal op privé parking van het hotel voorzien. Veel wandelingen starten voor de deur. Kortom een verborgen parel in het pittoreske Redu ! 👌🏻🤩

Datum van verblijf: april 2021