Priceline
StayForLong
Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Kleinschalig en gezellig hotelletje in een rustig dorpje. De ontvangst was vriendelijk en in het Nederlands. De kamers zijn mooi en proper, bed wat klein voor grote mensen, maar matras was prima. Badkamer is klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het was er 's nachts heel stil en we hebben lekker geslapen. Het ontbijtbuffet was prima, door het mooie weer aten we buiten op het terras, waar het ook weer zeer rustig was. 'S avonds hebben we in het italiaanse restaurant Il Forno gegeten en dit was ook zeer lekker. Als we in herfst of winter nog eens opnieuw van deze mooie streek willen genieten, gaan we zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 juni 2021

Super hotel rustig gelegen, mooie verzorgde kamers met heel goed bed, lekker en verzorgd eten. Ontbijt viel wat tegen door corona daar er geen buffet was, was lekker maar beperkt daar je moet doorgeven wat je juist wil. Ga er zeker nog terug!!!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 19 april 2021

Heel karakteristiek hotel. Vriendelijk personeel, top keuken, uitgebreide kaart, mooie kamers, mooie terrassen. Laadpaal op privé parking van het hotel voorzien. Veel wandelingen starten voor de deur. Kortom een verborgen parel in het pittoreske Redu !

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 17 oktober 2020

Het hotel is heel gezellig, tof gelegen, het eten was super lekker en het personeel heel vriendelijk. Er vertrekken veel wandelingen vanaf het hotel, een paradijs voor wandelaars. Dus zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 september 2020

Wij lagen in de kamers boven pizzeria Il Forno, dat zijn ruime, nieuwe kamers met airco. Tip top in orde. Het ontbijt mag iets uitgebreider zijn, na 9 uur geen chocoladekoeken meer, maar gelukkig de dag nadien goed gemaakt door de maître d'hotel. Lekker gegeten 's avonds zowel in de pizzeria Il Forno als in Le Fournil.

Datum van verblijf: augustus 2020