TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 25 juni 2019

Vriendelijke ontvangst, diner OK, Uitgebreid en smakelijk ontbijt, correcte prijzen
Het verblijf was een geschenk met BONGOBON die vriendelijk ontvangen werd, er werd voor ons geen onderscheid gemaakt met 'gewone ' reizigers, prima!

Kamertip: Charmant ouderwets, net, ruim
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 mei 2019

nieuwe vleugel met uitstekende faciliteiten en zeer goed ontbijt. Rustige omgeving in mooi landschap.
Gastvrije ontvangst en prettige bediening. Dichtbij interessante locaties zoals grotten van Han en Espace Euro.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019

Een gezellig hotelletje in het centrum van het boekendorp Redu, met een zeer goede bediening en leuke kamers. Zowel de bijhorende restaurants Le Fournil en Il Forno (Italiaanse keuken) vielen in de smaak.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 april 2019

Zeer tevreden over m'n verblijf in dit hotel! Op mijn vraag werd een volledig ontbijt voorzien op zaterdagmorgen om 5:00. Mooie, propere en grote kamer. Enkel de badkamer viel wat tegen qua ruimte met een kleine douche...

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 maart 2019

Zeer gezellig hotel met goed restaurant. Zeer vriendelijk team. Lekkere koffie bij het ontbijt. We logeerden in het bijgebouw zo'n 50 meter van het hoofdgebouw. . Moderne en ruime kamer. Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019