Beoordeeld op 23 augustus 2016

Eenvoudige, nette kamer in een rustige omgeving langs de oevers van de Maas. Verzorgd, degelijk ontbijt. Geen tekorten. Goede uitvalbasis naar andere buurgemeenten en andere bezienswaardigheden + goed uitgestippelde wandelroutes die vertrekken vanuit "Maison des randonnées haybes".

Datum van verblijf: augustus 2016
Saint_HubertHaybes, Propriétaire van Hotel Saint Hubert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2016

Thanks a lot for your Stay and comments

Beoordeeld op 7 september 2015

Dit hotel bezocht omdat men hier fietsen kan huren voor € 9,00 per fiets. Vriendelijke ontvangst en keuze uit "gewone" fiets of ATB. Vandaar mooie tocht richting Gives langs de boorden van La Meuse. Daarna de mogelijkheid om in het restuarant wat te eten of te drinken. Lekker streekbier !!

Datum van verblijf: september 2015
Saint_HubertHaybes, Propriétaire van Hotel Saint Hubert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2015

Dank u voor uw opmerkingen en blij dat je een goede ervaring gehad. Ja fietsverhuur is leuk voor onze mooie Greenway, en natuurlijk goede lokale bier Haybes bovenal is een zeldzaam product dat u niet zult vinden Haybes waardoor het een mooie en goed product keuze !
Dank u en ik hoop je weer te ontvangen

Met vriendelijke groet Julien Dejente

Beoordeeld op 20 mei 2015

Hotel Saint Hubert ligt perfect als je de Franse Ardennen wilt ontdekken en bijvoorbeeld naar "de bunker van Hitler" wilt gaan. Ook Monthermé is zeer goed bereikbaar en het is heerlijk om een tocht langs de Meuse wilt maken. Prima verzorgde kamer, dito service en veel persoonlijke aandacht van de eigenaar en zijn vrouw. Motor kon in de garage en het eten in het restaurant was echt zeer goed. Aanrader dus!

Datum van verblijf: mei 2015

Goodnight Mevrouw Mr.

Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen. Heb je genoten van een paar excurcions, ik ben blij dat je een goede tijd gehad. En aten, zowel in ons restaurant.
Hopelijk tot ziens

Met vriendelijke groet Julien Dejente

Beoordeeld op 6 januari 2015

De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer in orde, maar zeker niet ruim, zoals vermeld in de advertentie. Ontbijt ruim voldoende. Diner : 1 keer aten we heerlijke vis, maar daar waren helemaal geen groenten bij, alleen rijst. De 2de keer aten we een lekker stoofpotje van everzwijn; daar kregen we sla bij, wat niet past bij wild, naar onze mening. Groot minpunt : zowel in de ontbijtruimte als in het restaurant werden gasten toegelaten MET hun hond (en het was echt geen klein hondje !).

Datum van verblijf: januari 2015

Goodnight Mevrouw Mr.

Blij dat je had een goede ervaring,
Met betrekking tot uw kleine opmerkingen, ik ben heel verbaasd van uw steun, omdat we heel staan bekend om onze gerechten, zou het een vergissing zijn?
Het zwijn is afkomstig van Boucher Fumay, de kwaliteit is meestal zeer aanwezig, misschien wel te veel koken, de menselijke factor is ook gekoppeld ...
De grootte van de hond, met het voorbehoud, kunnen we niet de grootte van de hond te vragen, en we kunnen niet de klanten weigeren omdat de hond is te groot. Ik erkennen dat dit niet altijd ideaal, maar ns gedwongen om dergelijke zaken.
Dank u voor uw begrip Met vriendelijke groet Julien Dejente

Beoordeeld op 9 oktober 2014

Ik vind dit hotel maar matig: wij hadden een basic 'zolderkamer'. Wel was er alles wat we nodig hadden en het was netjes. Het hotel is wel in een mooi stadje gelegen en langs de oevers van de Maas (achterkant hotel). De fietsenstalling was een stokoude garage bereikbaar via een blokje om. Het personeel en de patron waren vriendelijk, maar niet méér. Voor het ontbijt moesten we naar een verder gelegen B&B (zeer mooi gebouw) en als je voor 9 uur terug in het hotel wou komen (dus terug naar jouw kamer) kon je niet meer binnen (wij hadden geen code gekregen). Het ontbijt was ook basic. Voor de hond vroegen ze 15€ (wat ik vrij véél vind).
Kamer 06/10 - ontbijt 06/10 - restaurant 06/10.

Datum van verblijf: september 2014