Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Agoda.com
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Voor niks 7 uur vanuit Groningen naar Frankrijk gereden.

Bij de poort: “Oh, hebben jullie geen mailtje gehad?”

Ons verzoek om een onkostenvergoeding is door Center Parcs afgewezen. We kregen een voucher van €150,-

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Een leuk zwembad (veel glijbanen, wildwaterbaan), maar rondom is er weinig te doen. Het park is beperkt qua natuur (al lijkt dat niet zo, door het grote meer), je kan er amper wandelen of fietsen. Onze cottage rook muf en was niet zo proper, en zowel de cottage als het zwembad zijn aan een opfrisbeurt toe. De bedden waren wel goed, de zetel veel te klein voor vier. De supermarkt is beperkt en erg duur, wij deden boodschappen buiten het park. Het buffetrestaurant was ook niet super. Het personeel is wel erg vriendelijk en gedienstig.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Adeline LacdailetteDirection, Autre van Center Parcs Le Lac d'Ailette, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Geachte Veerle D,

We lezen graag uw commentaar over de positieve punten van het park.

Wat betreft de verbouwingen aan het park, dat moet de komende jaren gebeuren.

Ten slotte is de ligging van het park inderdaad op het platteland, wat betekent dat er geen grote stad in de buurt is. Wij pleiten voor rust en stilte.

We hopen nog steeds dat we je terug kunnen verwelkomen op het park.

Met vriendelijke groeten.

Het Center Parcs-team

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Echt heel onvriendelijk personeel. Doen net of ze je niet begrijpen en geven je totaal niet het gevoel dat je op vakantie bent. Huisjes zijn op zich leuk. Maar heel slecht onderhouden. Echt heel zonde. Wij waren hier 7 jaar geleden ook, toen erg naar ons zin gehad. Maar nu gaan we er nooit meer heen

Beste 940rosa,

Ik ben verrast door uw feedback over de antipathie van onze medewerkers en ik had graag meer informatie over uw gevoelens gehad omdat uw mening vrij breed is, het spijt ons voor dit gevoel dat absoluut niet het doel was.

Ik begrijp uw mening met betrekking tot het feit dat uw huisje niet is onderhouden niet omdat we geen feedback van u over het park hebben gehad en uw opmerking niet verklarend is, nogmaals sorry voor de schaamte die is ontstaan.

We zullen je met plezier terug verwelkomen in het park om niet op deze slechte toon te blijven staan ​​om je vertrouwen in ons merk te herstellen.

Olivia

Beoordeeld op 15 augustus 2021

park is slecht onderhouden, overal onkruid, slordige wegjes, enorm duur om te eten en te drinken, weinig aanbod in supermarkt, mooi zwembad met veel glijbanen, geen losloopruimtes voor honden, verouderd bubbelbad

Beste 670veronics,

Bedankt voor je comeback.

We hebben speciale gebieden voor de dieren die op de kaart en in elk gebied worden getoond, daarom ben ik verrast dat je terug bent.

Het spijt me dat je een gevoel van verlatenheid had in het park. We proberen de natuur zich te laten uiten voor meer charme, we snijden de grootste zodat het niet te wild is.

Olivia

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Het park is mooi, cottages leuk, goed ingericht, goede keuken en heerlijke bedden!
Aquamundo prima! Veel glijbanen, lazy en wild river.
We hebben genoten! Een echte aanrader!
Mooie omgeving en prima te combineren met een dagje Disney of Parijs!

Beste Brazilabroad,

Het is met vreugde dat we uw aanbeveling ontdekken, we danken u en zijn blij dat u een goed verblijf in ons park hebt.

Binnenkort op ons park

L'Équipe Center Parcs