“Top hotel met snelle taxi”

Van Der Valk Hotel Brugge-Oostkamp
Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Restaurants in Oostkamp
7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel met snelle taxi naar Brugge. Dit hotel is echt klasse. Je wordt zeer goed en vriendelijk geholpen bij de check in. De bar is erg gezellig en ook daar een prima service. De kamers zijn top met heerlijke bedden en zelfs een nespresso apparaat. Het hotel heeft afspraken met een taxi bedrijf. Hierdoor sta je in 15 min voor €19,50 op de markt in Brugge en voor datzelfde bedrag brengen ze je ook weer terug. Top service dus want als je zelf naar Brugge rijdt dan kost parkeren al snel €20.

Datum van bezoek: februari 2020
vandervalkbrugge, General Manager van Van Der Valk Hotel Brugge-Oostkamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste meneer Van Alst

Hartelijk dank voor deze fijne feedback, wij stellen dit erg op prijs.

Wij hopen alvast u in de toekomst graag terug te mogen begroeten!

Met warme groet, het management

5 februari 2020 beoordeeld

Ideale ligging , vlak naast de afrit "Oostkamp" op de autostrade E40 richting Belgische kust.
Zeer uitgebreid , verzorgd en lekker ontbijtbuffet. Hier is alles aanwezig om je dag
"top" te starten.

Datum van bezoek: maart 2019
16 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je in de buurt bent! Hier weten ze echt nog hoe het hoort. Super lekker eten en hele goede service! Fijne plek!

Datum van bezoek: maart 2019

Beste AntonC1987

Bedankt voor het delen van uw ervaringen in ons hotel.
Het team en ik zijn erg verheugd om te lezen dat u Van der Valk aanraadt aan anderen. Dit is een groot compliment om te ontvangen!

Wij hopen u van harte nogmaals te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet, het management.

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd zeer tevreden van ons bezoek aan een Van der Valk hotel. Ook in Oostkamp is alles prima in orde. Geen enkel hotel kan op tegen het zéér uitgebreid ontbijt in een Van der Valk. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen . Het eten was goed.voot de toeristen is het ideaal gelegen direct bij de autostrade.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Van Der Valk Hotel Brugge-Oostkamp bekeken, bekeken ook

Oostkamp, West-Vlaanderen
Oostkamp, West-Vlaanderen

In Van Der Valk Hotel Brugge-Oostkamp geweest? Deel je ervaringen!