119 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline119 US$
Beoordeeld op 19 december 2016

Wat men bood als ervaring is beetje aan het verdwijnen, we zijn zeer trouwe gasten geweest die wel 30 keer boekten. We zien dat er duidelijk bespaard wordt op dingen en dat voelt niet fair, prijs blijft zelfde, service beperken is dan flauw. hopelijk was dit eenmalig, voorheen was dit hotel echt waar voor je geld. Ontbijt blijft trouwens excellent en personeel zeer aardig.

Beoordeeld op 19 december 2016

Het was weer een super weekend. Nu de kinderen meegenomen en ook de familiekamer is geweldig, ruim en schoon. Volgend jaar zijn wij er zeker weer. Enige aandachtpunt is het ontbijt, ontbijt is geweldig maar als er veel gasten ontbijten is de plek van het ontbijt erg krap.

Beoordeeld op 18 december 2016

Zoals bjj elke Van der Valk is het verblijf comfortabel en tot in de puntjss verzorgt. Super was de extra topper over de twee afzonderlijke matrassen. Dit ligt veel comfortabeler. Het hotel straalt warmte en gszelligheid uit. Ook het personeel draagt hier zijn steentje aan bij.

Beoordeeld op 18 december 2016

Het arrangement suite met diner is een echte aanrader! De kamer is zeer ruim en voorzien van alle noodzaak. Het diner was uitstekend in een gezellig restaurant. Ontbijt uitmuntend! Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 17 december 2016

Het is een fijn hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Had een de luxe kamer. Ruim, schoon en goed verzorgd. De badkamer was voorzien van een heerlijk ligbad.
Wel jammer dat het zo dicht op de rijksweg ligt. Geeft wat geluidsoverlast. Extra geluidsvoorziening is gwel gewenst.
De slaapkussens waren wat hard! Extra kussens zou een verbetering zijn.