TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 oktober 2018

FP HALLE-GOOIK organiseerde afgelopen week het UEFA FUTSAL CL Main Round Tournament in Halle en logeerde alle buitenlandse teams met niemand minder dan Barcelona - Benfica en Parijs in het hotel. Sandrine en haar team stonden steeds paraat voor de veeleisende teams. Complimenten waren dan ook niet uit de lucht.

Op en top !!! Dankjewel en onze felicitaties aan het ganse team !!!

Diederiek Degryse
Business & Marketing Manager
FUTSAL PROJECT HALLE-GOOIK

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Horizon Ath-Lessines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Beste Diederiek

dit is nu eens een grandiose feedback !

Onze volledige staff is enorm blij met uw woorden want we hebben er alles aan gedaan om elke ploeg zo goed mogelijk te verwelkomen.

Hopelijk kunnen wij een volgende keer opnieuw van de partij zijn

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 28 september 2018

Zeer vriendelijk personeel. Doen moeite om Nederlands te verstaan en te spreken.
Goede, rustige ligging met gratis parking. Gebruik van lift, moesten naar het 3de verdiep. Enkel bad, met douchescherm, is dus niet groot om zo te douchen.
Een zeer goed bed. Flesje water op de kamer, ook thee en oploskoffie.
Eten in restaurant was lekker, maar lauw. Na die opmerking kregen wij ons dessert gratis, met een glimlach.
Ontbijt was voldoende.

Datum van verblijf: september 2018
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Horizon Ath-Lessines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste mvmoere

bedankt voor uw feedback.

Blij te lezen dat u onze diensten erg goed vondt.

Tot een volgende keer dus

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Was goed .. alleen denk in zomer te warm
Nl geen airco...
We zijn hier geweest in combi met dierentuin .
Net hotel goede bedden goed ontbijt. En aan snelweg gelegen.
Dit was combi deal met pairi daiza.

Datum van verblijf: september 2018

Beste Wendy-Arno B

bedankt voor uw review

deze zomer was het inderdaad heel warm en nog niet alle kamers zijn voorzien van airconditioning
``
Maar dit zou binnenkort wel het geval moeten zijn !

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als aanloop naar een bezoek naar PD beslisten we in de buurt te overnachten. Ondanks dat het hotel naast een grote weg lag en aan het begin van een industriepark waren we aangenaam verast. Zeer goede en aangename ontvangst. Zeer mooie propere kamer. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Daarenboven heel voordelig.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste Peter B

bedankt voor uw feedback.

Het is altijd tof om een leuke review te lezen

Bedankt daarvoor en tot een volgende keer.

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel maar aan de zonnekant gelegen verschrikkelijk warm, zeker 35° in de kamer en geen airco of verluchting alleen een ventilator. Uitgebreid ontbijt, restaurant niet alle dagen open maar de bar wel waar je pizza of pasta kunt bestellen.

Datum van verblijf: augustus 2018
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Horizon Ath-Lessines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Julien B

bedankt voor uw feedback.

het is leuk dat je alle diensten van ons hotel goed vond.

Wat de temperatuur betreft, is het inderdaad een uitzonderlijk warme zomer ! Maar we hebben ook 30% kamers met airco en binnekort 100% !