“Heerlijke thuis-maaltijd ”

di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 21 Restaurants in Son en Breugel
29 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat restaurants momenteel gesloten zijn tgv maatregelen rondom Corona hebben we maaltijd afgehaald. Het eten was heel lekker!
Wij hadden kip met mediterraanse saus en huisgemaakte moussaka. Portie was ruim voldoende, heerlijke salade erbij.

Datum van bezoek: maart 2020

11 februari 2020 beoordeeld

We namen een verrassingsmenu met keuzemogelijkheden. De bediening was buitengewoon attent en vindingrijk bij het invullen van dieetwensen. De wijn werd ruim geschonken en was van goede kwaliteit. Kortom hier komen we binnenkort weer terug

Datum van bezoek: februari 2020
4 februari 2020 beoordeeld

Sorry hier kun je niet echt eten
De eigenaars geven niks om hun klanten
Ik wa ste met een vriendin, ze woknt valkbij
We werden gewoon weggekeken

Avond ook gegeten
Vriendelijk en gezellig personeel
Gezellige zitgelegenheid
Het is een oud klooster
De kamers zijn prima badkamer schoon

Datum van bezoek: januari 2020
6 oktober 2019 beoordeeld

Een uur voor onze reservering kwamen we binnen om alvast wat te drinken, maar dat was geen probleem. Mooie grote zaal, met veel authentieke elementen van een oud klooster schoollokaal. Er waren nog erg weinig gasten, maar des te meer bediening... die het vooral druk hadden met andere zaken dan vragen wat we wilden drinken. Zelf naar de bar dan maar, waar 5 medewerkers van de bediening hun best deden met het gezamenlijk doornemen van de reserveringen. Na nog 2 pogingen om een bestelling te mogen doen, uitten we ons ongenoegen. ‘Of ik haast had.’ Nee meneer (was een oude school tenslotte): ‘wel zin in een drankje...’
Daarna ging het van kwaad naar helemaal goed met het bedienen. Was het eten ook nog eens heerlijk, dus... eind goed al goed.
Goed bedoelde tip: eerst je gasten helpen... dan pas al dat andere...

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Sonnerie Hotel Restaurant la bekeken, bekeken ook

Son en Breugel, Noord-Brabant
Son en Breugel, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sonnerie Hotel Restaurant la geweest? Deel je ervaringen!