“Had het idee dat ik voor veel”
Beoordeling van Nyonya & Thai

Nyonya & Thai
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in Son en Breugel
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Had het idee dat ik voor veel geld Chinees afhaal heb gegeten. Prijs kwaliteit klopt hier niet. Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2020

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed net restaurant goede inrichting om rustig te kunnen genieten van de heerlijke uitgebreide menukaart.

Eigenaars met zonen die hun uiterste best doen voor een gezellige avond zeer leuke mensen die achter hun concept staan.
Beslist een aanrader

Carin & Wim
Café Bar De Brabander
Gran Canaria

Datum van bezoek: september 2020
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Attent. Maar ik had gehoopt op een aziatische herbeleving van vakanties. Daar was alles kraakvers en puur authentiek van smaak. Dat was wat ik hier nu miste.

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en gastvrij. Heerlijke gerechten.
Aankleding zou nog gezelliger kunnen waardoor ook wellicht acoustic beter. Al met al heerlijke avond uit.

Datum van bezoek: augustus 2020
6 augustus 2020 beoordeeld

De gastvrouw en haar 2 zonen die in de bediening werken zijn vriendelijk, spontaan en gastvrij.
De gerechten uit de Maleise en Thaise keuken konden wat pittiger zijn, als we gewend waren. Bij Nyonya & Thai is het een Oosterse smaak maar niet te pittig, een goede ervaring voor iedereen, werd ons verteld.
Na onze keuze van een menu voor 2 personen, kwam de soep. Deze vond ik lekker maar wel erg pittig en zout. Het tussenmenu was erg lekker. Het extra schaaltje met sambal op tafel hadden we nog niet nodig gehad.
Nu het hoofdmenu, we kregen rijst met 3 a 4 kleine verschillende schaaltjes, maar dat was zo pittig, dat ik er moeite mee had en ik ben wel wat gewend qua pittig eten. Het was veel te pikant, waardoor ik vond dat de smaak van het gerecht volledig verdween.
Deze pittigheid (Nyonya koken) is niet lekker en niet erg leuk en heel erg zonde.
Want het eten zelf is van goede kwaliteit. Hoewel, de 3 a 4 schaaltjes waren wel heel erg klein voor het geld dat we betaalden!
Het zou beter zijn om de sambal niet te verwerken in de maaltijden maar de spicy apart te geven op schaaltjes, zodat je naar eigen smaak kan gebruiken.
Bij Thais eten draait alles om balans, toch ?
We hadden er meer van verwacht, we vonden Nyonya & Thai wat overgewaardeerd.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Nyonya & Thai bekeken, bekeken ook

Son en Breugel, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Nyonya & Thai geweest? Deel je ervaringen!