“Beste eigenaar waarom was het vroeger zo goed en nu niet meer of op zijn minst wisselvallig?”
Beoordeling van I Mafiosi

I Mafiosi
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Moorsel
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Italiaans restaurant,gelegen in het rustige Moorsel doch dichtbij Aalst. Hier kan u terecht voor zowel een pizza als authentieke Italiaanse keuken. Ruim assortiment aan cocktails (26 verschillende cocktails),alcholosische dranken en bieren. Men kan hier ook terecht voor uz (prive)feestje en/of verjaardag. Open op zon- en feestdag
25 augustus 2020 beoordeeld

De eerste keren dat we in dit restaurant kwamen (ik denk in de periode 2010-2013), waren we verbijsterd. Een uitstekend, ja zelfs schitterend Italiaans restaurant en dat in onooglijk klein dorpje als Moorsel. Vervolgens werd het wisselvalliger qua kwaliteit en qua wachttijd. Na een heel negatieve ervaring (verbrande pizza, afgekoelde schotel, extreem lange wachttijd) stopten we met naar jouw restaurant te komen. Ik merk aan de reviews dat ze heel verschillend zijn. Het lijkt me alsof je regelmatig van kok verwisseld. Ik zou graag eens terugkomen naar jouw restaurant. Graag een reactie eigenaar.

Datum van bezoek: februari 2020

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten!
Prijs kwaliteit dik oké.
Enkel in het begin waren ze ons vergeten en zaten we hier 20min. zonder aperitief.
Maar ze mogen ons hier zeker terug verwachten. :)

Datum van bezoek: augustus 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongecompliceerd en puur eten. De nieuwe eetruimte is ruim. De bediening is beleefd maar een tikkeltje nors.

Datum van bezoek: januari 2020
6 januari 2020 beoordeeld

Een vriendin had honger.
Meestal naar mij maar deze keer was het eerder de meest primaire behoefte:eten en drinken.
Bij Marco terecht gekomen. Rustige boven verdieping.Netjes verzorgde tafels..vlot personeel en vooral verrassende lunch.
22 euro is niet mis maar je krijgt er wel wat voor.
Linzensoep...mooi,lekker, moeilijk voor mijn traditionele bek.
Dan ..kind of 'roastbeef' met wat aardappeltjes en iets te al dente gekookte groenten.
You love it or you hate it.
Gewoon goed gegeten ..correct..no nonsens.
Kom hier nog ..maar met een andere vriendin.

Datum van bezoek: januari 2020
19 november 2019 beoordeeld

We hebben daar gegeten en wat een extreme teleurstelling. Eten was slecht, niet vers en zelfs niet te eten. Prosecco kostte per glas 6,50! Schrok me een ongeluk, twee glaasjes á 6,50, tel uit je winst. Kwamen we pas achter bij het afrekenen! Begrijp niet dat dit een goed restaurant genoemd wordt! Ga al twintig jaar naar italie en weet wat goed Italiaans eten is.

Datum van bezoek: november 2019
IMafiosiRestaurant, Manager van I Mafiosi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Geachte Gerada B

Wij hadden inderdaad voor u een tafeltje gereserveerd voor 2 personen op zondag 17/11/2019 deze reservatie heeft u zelf ook nog op 17/11/2019 om 00:56 geannuleerd. Dus bent u eigenlijk nooit bij ons langs geweest. Wij hebben ook nog de e-mail als bewijsstuk.

Met vriendelijke groeten
IMafiosi

Reizigers die I Mafiosi bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In I Mafiosi geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.