“Lekker”

I Mafiosi
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Moorsel
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Italiaans restaurant,gelegen in het rustige Moorsel doch dichtbij Aalst. Hier kan u terecht voor zowel een pizza als authentieke Italiaanse keuken. Ruim assortiment aan cocktails (26 verschillende cocktails),alcholosische dranken en bieren. Men kan hier ook terecht voor uz (prive)feestje en/of verjaardag. Open op zon- en feestdag
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten!
Prijs kwaliteit dik oké.
Enkel in het begin waren ze ons vergeten en zaten we hier 20min. zonder aperitief.
Maar ze mogen ons hier zeker terug verwachten. :)

Datum van bezoek: augustus 2020

5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongecompliceerd en puur eten. De nieuwe eetruimte is ruim. De bediening is beleefd maar een tikkeltje nors.

Datum van bezoek: januari 2020
6 januari 2020 beoordeeld

Een vriendin had honger.
Meestal naar mij maar deze keer was het eerder de meest primaire behoefte:eten en drinken.
Bij Marco terecht gekomen. Rustige boven verdieping.Netjes verzorgde tafels..vlot personeel en vooral verrassende lunch.
22 euro is niet mis maar je krijgt er wel wat voor.
Linzensoep...mooi,lekker, moeilijk voor mijn traditionele bek.
Dan ..kind of 'roastbeef' met wat aardappeltjes en iets te al dente gekookte groenten.
You love it or you hate it.
Gewoon goed gegeten ..correct..no nonsens.
Kom hier nog ..maar met een andere vriendin.

Datum van bezoek: januari 2020
19 november 2019 beoordeeld

We hebben daar gegeten en wat een extreme teleurstelling. Eten was slecht, niet vers en zelfs niet te eten. Prosecco kostte per glas 6,50! Schrok me een ongeluk, twee glaasjes á 6,50, tel uit je winst. Kwamen we pas achter bij het afrekenen! Begrijp niet dat dit een goed restaurant genoemd wordt! Ga al twintig jaar naar italie en weet wat goed Italiaans eten is.

Datum van bezoek: november 2019
IMafiosiRestaurant, Manager van I Mafiosi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Geachte Gerada B

Wij hadden inderdaad voor u een tafeltje gereserveerd voor 2 personen op zondag 17/11/2019 deze reservatie heeft u zelf ook nog op 17/11/2019 om 00:56 geannuleerd. Dus bent u eigenlijk nooit bij ons langs geweest. Wij hebben ook nog de e-mail als bewijsstuk.

Met vriendelijke groeten
IMafiosi

29 september 2019 beoordeeld

Italiaanse zon op tafel! Lekker eten, mooi geserveerd, zeer vriendelijke bediening. aan te bevelen: antipasti gemengde schotel hapjes te delen voor 2 of 4 pers. daarna hebben we kalfsmedaillon met Gorgonzolasaus genomen, zeer fijn.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die I Mafiosi bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In I Mafiosi geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.