“Lekker”
Beoordeling van De Kapelhoeve

De Kapelhoeve
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Herent
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service , stuk voor stuk allemaal kei lekkere gerechten! Gastvrouw en gastheer super vriendelijke en gastvrije mensen!

Datum van bezoek: maart 2020

3 juni 2019 beoordeeld

gezellig kader en vriendelijke bediening. een beperkte kaart, maar verse en lekkere seizoensgroenten. Prijs kwaliteit zit helemaal goed.

Datum van bezoek: juni 2019
29 mei 2019 beoordeeld

Uitstekend etentje met klasgenoten in een fijn kader met lekker eten klaargemaakt met verse producten uit eigen streek. Ook de wijn was weer van topkwaliteit. Klasse!

Datum van bezoek: mei 2019
14 maart 2019 beoordeeld

De Kapelhoeve is een restaurant met een mooi, klassiek, interieur waar de haard zorgt voor sfeer. Er is een ruime parking voorzien. De ontvangst is hartelijk en de bediening vlot en vriendelijk. De kaart is eerder beperkt in keuze maar aangevuld met een suggestiebord. Beter zo, liever een beperktere keuze maar gerechten goed klaargemaakt met verse ingedriënten. Ik had een entrecote welke perfect bleu gebakken was met peperroomsaus en goed gebakken frietjes. Mijn vrouw koos voor de suggestie kabeljauw met witloof wat haar smaakte. Prijssetting is correct voor de kwaliteit en hoeveelheid dat geboden wordt. De zaakvoerder maakt tijd om elke gast de gepaste aandacht te geven alsook vroeg de kok bij het buitengaan of alles naar wens was, dit maakt de service persoonlijk. Deze zaak bezoeken we in de toekomst zeker nog!

Datum van bezoek: maart 2019
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart maar gerechten zijn lekker. Zeer spontane en vriendelijke bediening , gezellig tafelen .

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Kapelhoeve bekeken, bekeken ook

Herent, Vlaams-Brabant

In De Kapelhoeve geweest? Deel je ervaringen!