yacaro
Beernem, België

Aangenaam en rustig hotelletje

Beoordeling van Le Val-Fayt
4,0 van 5 bollen9 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
In Covid19-tijden zochten we naar een rustig, niet te druk hotelketje; om eens weg te zijn. le Val- Fayt voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Een ding moet gezegd; we logeerden hier bij een externe temperatuur van 37°C. We hadden de superior- kamers geboekt, dus met airco. Maar de airco’s in de kamers 006 en 105 werkten gewoon niet. Dit was een afknapper bij deze temperaturen. Het ontbijt was lekker en voldoende. We kregen bediening aan tafel. Al bij al was het echt wel leuk.
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
chambre luxe 3
Restaurant
26.0 km van Le Val-Fayt
Meer hotels in Fayt lez Manage bekijken
Beoordeeld op 30 september 2018

Mijn man en ik zijn de GR 12 aan het stappen van Brussel naar Parijs en verbleven 1 nacht in een luxe kamer. Heel ruime kamer en badkamer. Super gezellig. Proper sanitair en verzorgde kamer. Een heel lekker ontbijt met ruime keuze. Super lekkere noten koffie gedronken. Vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 maart 2017

Grote kamer op tweede verdieping, wel zonder lift.
ontbijtkamer is vrij koel, en er is veel passage. Minimaal ontbijt. Ruime veilige parking.
Rustig verblijf. Het hotel heeft grote vergaderzalen en is vooral gericht op meetings en trouwen.
Gelukkig was er voor onze overnachting op zaterdagavond niks gepland

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 26 juli 2015

Mooie ruime kamer met spa bad. Zeer rustige omgeving. Receptie was zeer behulpzaam. Kamer zeer mooi. Wifi snel genoeg. Ontbijt was lekker. zeer mooie ligging. Grote tv in de kamer. geen last van lawaai

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 8 oktober 2014

Ik verbleef in dit hotel voor het werk. Bedoeling was om er 4 nachten te verblijven, ik heb dit beperkt tot 2. Waarom:
- stofnetten in de kamer, en niet eentje
- diner: ik zat er alleen
- ontbijt: beperkt, OK
- bar: afwezig
- andere gasten: vrijwel afwezig
- kamer: geen venster op ooghoogte, bureau was niet te gebruiken als bureau, omdat deze zo klein was en de tv er al op stond.
- harde matras en plat kussen
Ik voelde me hier niet op mijn gemak. Het was gewoonweg niet verzorgd, zoals ik had verwacht. Bijvoorbeeld: je krijgt een flesje water op de kamer, maar niets om het te openen, vuilbakje niet geleegd,...
Prijs/kwaliteit is dit overdreven.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 januari 2011

We boekten een nacht in de deluxe kamer met jacuzzi en vonden een heel knusse kamer met een extra verdiep in de kamer waar het slaapgedeelte was. De zithoek was practisch en het sanitair was verzorgd en netjes. Het extra verdiep met het bed was zeer ruim en gaf een lekker suite-gevoel. In het hotel is ook een wellness gedeelte waar je voor 20 euro per persoon twee uur lang kan genieten. We hebben deze service niet gebruikt omdat er een jacuzzi in de kamer was. Dit was echter een gewoon bad met sproeieres en lampjes, zeker ruim genoeg om met twee in te genieten, maar niet wat je op de foto's van het hotel ziet. Het ontbijt kon in de moderne ontbijtzaal genomen worden, maar wij kozen voor de kosteloze service van ontbijt op de kamer. Zeker een aanrader. Het dorpje zelf heeft niet veel te bieden qua restaurantjes dus als je rond dinertijd arriveert is het aangeraden om elders een lekker restaurantje te zoeken, hoewel de vriendelijke staf wel reservaties wilde maken bij, eerder prijzige, resaturanten.
We waren zeer verrast met dit luxueuze en uiterst charmante hotel. Hoewel het een 3 sterren hotel is, gaf het ons een chiquer gevoel. De leeuw van Waterloo is in de buurt, net als de charmante stad Namen dus is dit hotel zeker een goede uitvalsbasis om zo een weekendje Wallonië te ontdekken.

Datum van verblijf: januari 2011