“Lekker eten in aangename sfeer!”
Beoordeling van Ristorante italia

Ristorante italia
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Beringen
Keukens: Italiaans
3 augustus 2017 beoordeeld

Samen met mijn vrouwtje op zondagavond gaan eten in Italia. Het was vrij rustig en dus kregen we de kans om buiten ons aperitief te nemen. Vooral de huisgemaakt Ice Tea van mijn vrouw viel in de smaak, net als de hapjes die we kregen. Nadien ging zij voor een echte klassieker: Vitello Tonato. Die was heerlijk. Ook mijn wijngaardslakken in eigen bereidde kruidenboter mochten er zijn!. Als hoofdgerecht koos ik voor het varken (Pluma van Duroc varken) en mijn vrouw voor de rog. Beide gerechten waren uitstekend al zat er wel meer smaak in het varken dan in de vis.

Het eten was dus uitstekend maar ook de bediening kon ons bekoren. Vriendelijk zonder opdringerig te worden. En het interieur van Italia is een absoluut pluspunt. Al bij al gewoon een top ervaring. Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2017

3 juli 2017 beoordeeld

De omkadering is mooi ,maar er zijn toch wel een aantal dingen tevengevallen.
We genoten van de aperitief in de bar.Het koppel na ons binnen gekomen kreeg bij hun aperitief ollijven wij niet.De twee aperitiefhapjes waren een kroket van couscous(wat flauw)en een toastbroodje met tapenade van artisjok(broodje zag zwart)
We kozen voor het 3gangen suggestiemenu.Voorgerecht was eigen huisgerookte zalm met zure room en quinoa.Niet echt een topper.Hoofdgerecht was kalfsfilet pur met gebakken stukjes patat ,vergezeld van 3 sliertjes paprika en een te zoete en zware saus.
Op het dessert hebben we eindeloos moeten wachten,blijkbaar waren ze het vergeten.
Na hun excuses kregen we nog een koffie aangeboden.
Wat we ook misten was olijfolie op tafel,een must in een Italiaans restaurant.
We hadden er meer van verwacht.Wijnkaart is wel oké.

Datum van bezoek: juli 2017
14 juni 2017 beoordeeld

Steeds gezellig tafelen in een aangename sfeer.
Beperkte keuze aan gerechten, maar allemaal even lekker.
Iets duurder maar prijs/kwaliteit is prima.
Aangenaam buitenterras.

Datum van bezoek: december 2016
25 mei 2017 beoordeeld

Steeds gezellig; eten soms top ,maar altijd goed. Een aantal klassiekers zijn steeds aanwezig. Zeer interessante wijnkaart met ook goede huiswijn.

Datum van bezoek: maart 2017
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier eten id paasvakantie op een donderdag. Niet gereserveerd maar dat was geen enkel probleem.
Aperitiefje id bar. Zeer vriendelijk personeel. We aten zeer lekker Italiaans: triomf van pasta.

Personeel mocht iets attenter zijn: geen boter of olijfolie op tafel, geen peper en zout op tafel.
Ook moesten we zelf na het aperitief vragen of we een wijntje konden drinken.

Kleine vergetelheidjes die goedgemaakt werden door de vriendelijkheid, het lekkere eten en mooie interieur.

Een aanrader, wij komen terug.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Ristorante italia bekeken, bekeken ook

Beringen, Limburg Province

Beringen, Limburg Province

Heusden-Zolder, Limburg Province

In Ristorante italia geweest? Deel je ervaringen!