Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Beoordeeld op 11 augustus 2021

Een mooie plek, in de omgeving vanalles te doen. Een leuk zwembad met glijbanen. Vaak waren er geen lig bedjes meer vrij, maar op het kunstgras lag het ook prima. Op ons plekje was wel vaak een riool lucht te ruiken. Dat was minder fijn. Als je ‘s nachts naar de toilet moest lopen was het erg donker. De douches waren vaak niet echt warm. Ook was het water soms gewoon op en kon je niet afwassen. Erg Frans georiënteerd. Het is ons niet gelukt om in het restaurant van de camping te reserveren. Ten eerste werden we daar nooit begrepen en het was altijd ‘complet’. In de folder lazen we dat er twee maal per week een welkoms borrel was. Dit werd ons niet verteld, toen we hier waren was alles in het Frans en Engels verstonden ze niet. De camping ligt aan een leuk en heel mooi riviertje, zeker wanneer je wat verder stroomopwaarts gaat. Jammer dat je hier vanaf de camping lastig kunt komen. Wij klommen Een mooie plek, in de omgeving vanalles te doen. Een leuk zwembad met glijbanen. Vaak waren er geen lig bedjes meer vrij, maar op het kunstgras lag het ook prima. Op ons plekje was wel vaak een riool lucht te ruiken. Dat was minder fijn. Als je ‘s nachts naar de toilet moest lopen was het erg donker. De douches waren vaak niet echt warm. Ook was het water soms gewoon op en kon je niet afwassen. Erg Frans georiënteerd. Het is ons niet gelukt om in het restaurant van de camping te reserveren. Ten eerste werden we daar nooit begrepen en het was altijd ‘complet’. Ik de folder lazen we dat er twee maal per week een welkome borrel was. Dit werd ons niet verteld, toen we hier waren was alles in het Frans en Engels verstonden ze niet. De vamping ligt aan een leuk en heel mooi riviertje, zeker wanneer je wat verder stroomopwaarts gaat. onze subs en rubber boot via een hoge muur en dan zelf langs prikkeldraad om daar bij de rivier te komen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 augustus 2021

- camping ligt aan de rivier, echter is het strand maar op een klein gedeelte te bereiken, door onkruid en takken
- campeerveld niet goed ingericht, geen logische indeling
- toiletgebouw ver weg van kampeerveld

Datum van verblijf: augustus 2021
Clement Fernandez, Propriétaire van Camping Caravaning Les Plans, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo, ik denk dat je niet de juiste manier hebt gevonden om toegang te krijgen tot het strand van de camping ... jammer

Beoordeeld op 5 augustus 2021

De camping is op zich wel leuk opgebouwd met ruime kampeerplekken maar een deel van de stacaravans (waar wij inzaten) is erg oud, heel krap en met slechte douche. Er zit een goed restaurant aan de overkant (wel reserveren!) en een campingwinkeltje.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Grote camping, maar door speelse indeling en meerdere sanitaire voorzieningen toch knus. Mooie zwemlocatie op de camping, maar ook in de rivier de Gordon.
De enige let op voor het vriendelijke personeel is om op de camping ook zelf de maximumsnelheid van 10 km/pu in acht te nemen. Voor de rest allemaal top.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 januari 2019

Gezellige camping.
Rustige ligging.
Weinig te doen in de buurt.
Fijn zwembad maar waarschijnlijk te klein in de drukste weken.
Matras van stacaravan was niet aangenaam: de veren konden we te goed voelen.
Kinderanimatie niet in het Nederlands.
Personeel erg vriendelijk, behalve zwembadopzichter Maxime.
Stacaravans staan erg dicht bij elkaar: 2m.
Minigolf en tafeltennis gratis.
Pizzeria op houtoven aan overkant straat.
Vrij uitgebreid winkeltje aan overkant straat.
Fijne rivier met kiezelstrandje grenst aan camping.
Veel schaduw, maar niet boven de speeltuin, die erg klein is.
Je kan parkeren bij je stacaravan.
Geen vliegenramen, en geen airco, dus te warm om vlot in slaap te vallen, en muggebeten.

Datum van verblijf: juli 2018