ZenHotels.com
84 US$
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 1 nacht in dit schitterende hotel overnacht. Kamer en badkamer waren erg netjes en mooi. Het ontbijt was heerlijk, veel verse producten zoals bv fruit. Dit hotel is zeker een aanrader voor als je op doorreis bent. Mooie bijkomstigheid is dat je gratis kan parkeren..

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij overnachtten hier met ons gezin van vier (2 kleine kinderen) als tussenstop op weg naar onze vakantiebestemming. Prijs/kwaliteit top! Ruime, comfortabele, zeer propere en stijlvolle kamer. Heel rustig, geen geluiden vanop de gang of aanpalende kamers en een prima - zeer stil - werkende airco. Ook de badkamer is ruim, wat aangenaam is met kleine kinderen erbij.
Beveiligde parking en zeer vriendelijk personeel. Het hotel ziet eruit als nieuw.
Op 2 min wandelen van het hotel namen we bus 20 die ons (voor 5,20 euro heen en terug) na amper 20 minuten rijden tot in hartje Bologna bracht.
Wellicht is dit hotel dus ook zeer geschikt voor wie enkele dagen blijft om Bologna te bezoeken en geen waanzinnige prijs wil betalen voor een hotel in het stadscentrum. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

Nu 2 jaar op rij in dit hotel overnacht en beide keren was het erg goed. De kamers zien er goed uit en het ontbijt is ook uitgebreid. Het restaurant in het hotel is erg goed! Enige minpuntje is dat het toch +-25 min rijden is met de taxi naar het centrum van Bologna.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 februari 2015

Wij waren als hockey-team (25 man) te gast in dit hotel tijdens onze trainingsstage in Bologna. Alles was perfect geregeld en we konden een goede groepsprijs afspreken. In het stadje zelf is niet zo veel te beleven, maar vanuit het hotel is Bologna centrum makkelijk en relatief goedkoop te bereiken per taxi (16€).
De kamers zijn prima verzorgd met goede luxe badkamers. Ontbijt is top, alles wat je nodig hebt. Personeel is aardig en staat 24u voor je klaar, zelf in de nachtelijke uren. Bagage konden we na het uitchecken achter laten aangezien we pas in de avond vlogen. Vliegveld op 10 minuten dus ook top!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 7 oktober 2014

Voor ons was dit een doorreishotel net onder Bologna. Het was een positieve ervaring. Het hotel ligt in een volkswijk en bij aankomst hadden we onze vraagtekens. Het viel super goed uit. Het hotel is helemaal nieuw gerenoveerd. Mooie kamers en moderne badkamers. We hadden hier 3 kamer (2 - 2 persoons en 1- 1 persoons). In eerste instantie was er in 1 van de kamers gerookt en dat vonden wij niet prettig. Het was voor de receptionist geen probleem om ons te verplaatsen. Het hotel ligt dicht bij het station van waaruit het gemakkelijk reizen is naar Bologna. ('s avonds ging er helaas geen trein meer terug en moesten we met een taxi... prijs weet ik niet meer, maar dat viel heel erg mee).
Keurig ontbijtbuffet!

Datum van verblijf: augustus 2014