5 personen bekijken dit hotel
Expedia.com130 US$
Hotels.com130 US$
Prestigia.com221 US$
Beoordeeld op 1 november 2018

One King West is een mooi hotel met vriendelijk personeel. De prijs kwaliteitverhouding is super! Wij waren er in het naseizoen en kregen meteen, ongevraagd, een upgrade. Wij hadden dan ook een prachtig uitzicht over de stad. De locatie is uitstekend als uitvalsbasis naar diverse topattracties van Toronto. Ontbijten hebben wij aan de overkant gedaan. Wij kunnen het hotel hierop dus niet beoordelen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel in centrum Toronto. Vandaar uit kan je een heleboel lopend ontdekken in de stad. En de highlight zitten dichtbij. Mooie ruime kamers en een tegenvergoeding kan je je auto ook laten pakeren.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Dit hotel ligt geweldig centraal, je kunt wandelen naar China Town en ook de andere kant op naar The Distillery Historic District. De kamers zijn prima en op de bovenste verdieping is je uitzicht zeker zo mooi aks in de CN Tower.

Kamertip: Probeer een kamer te boeken op de bovenste verdieping met "lake side vieuw"
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

One King West is een mooi hotel met ruime kamers. De kwaliteit stijgt boven de prijs uit en dat in downtown Toronto. Ontbijt moet je niet teveel van verwachten maar de stad maakt dat weer goed.
Waanzinnige stad.. zeker als je er locals kent.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel in het financiële centrum van Toronto. Dicht bij vele attracties zoals het Rogers Centre, de CN Tower en de haven.
wij hebben in een Historische suite overnacht met twee queen size bedden. Heerlijk met kleine keuken zodat je desgewenst maaltijden kunt bereiden. Hele fijne bedden en keurig schoon.
Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016