FindHotel
Booking.com83 US$
Expedia.com83 US$
Lol.travel97 US$
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Na een nacht krijgt dit hotel van ons een dikke plus. De kamer is zoals het hoort in ketenhotels. Kleine minpuntjes: de ramen mogen wel eens gewassen worden en we hoorden de buren door een verbindingsdeur tussen de kamers. Maar de receptiemedewerkers tillen het op een hoger plan. Een probleem met de camperverhuurder losten ze voor ons op. Nog beter is het hotel door het Postcard restaurant. Diner en ontbijt voortreffelijk en met toewijding en plezier gebracht door de serveersters. Kortom: de medewerkers maken het verschil!

Datum van verblijf: mei 2019
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Bedankt voor uw waardevolle bijdrage aan deze kolom. We zijn zo enthousiast dat u tevreden was met onze medewerkers, diensten en voorzieningen en dat u tijdens uw verblijf quality time kon doorbrengen. Ik hoop dat je ons in de toekomst nog een keer zult bezoeken voor een zoveelste geweldige ervaring. Vriendelijke groeten. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 2 september 2018

Dit hotel voldoet aan alle eisen voor een comfortabel verblijf. Het ligt een eind buiten Toronto, maar de bus stopt voor de deur. Verrassing: een senior betaalt maar 1 dollar voor een rit naar het metrostation Islington

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Bedankt voor het delen van je ervaring. We waarderen uw mooie woorden over ons eigendom. We zijn trots op het beste doen om ervoor te zorgen dat onze gasten te allen tijde tevreden en tevreden zijn. We hopen dat je ons in de toekomst weer zult zien. Beste wensen. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 1 september 2016

We zijn tevreden over dit hotel, mooie moderne ruime kamers, gratis parkeren en prima service.
Ruime badkamer
Ontbijt was in het cafe ernaast en dat was niet goed.
prijs kwaliteit was hier zeker in orde

Datum van verblijf: augustus 2016
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij waarderen uw opmerkingen over onze medewerkers, diensten en voorzieningen en hopen dat u zou ons opnieuw te bezoeken tijdens het vliegen door middel van Toronto in de toekomst. Beste wensen. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 15 juli 2016

Het hotel is goed, kamer prima. Het bed is prima. De badkamer is in orde en proper. . Het ontbijt is zeer pover, zeer weinig keuze. Ik had toch iets anders verwacht van een Best Western. Spijtig van het ontbijt want de rest was prima.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2016

Dank u voor het plaatsen van een beoordeling. Wij waarderen uw opmerkingen over onze medewerkers, diensten voorzieningen, maar jammer om te leren over de negatieve ontbijt ervaring. We hoorden u en zal het nemen van maatregelen om het ontbijt ervaring voor onze gasten heel snel te verbeteren. Ik hoop dat je terug zou komen om ons weer te zien in de toekomst om het verschil te ervaren. Beste wensen. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 2 juli 2016

De locatie van dit hotel is prima.Niet zover van de luchthaven. Op loop afstand zijn er voldoende eetgelegenheden bijv. Thais, Vietnamees enz. en shops zoals Starbucks e.d.
Het hotel heeft een eigen shuttle die ophaalt van de luchthaven en ook weer terugbrengt. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn goed, netjes en schoon.
Ik kan over het algemeen zeggen dat het een redelijk goed hotel is.
Alleen het ontbijt is alleen wat mij betreft wat karig. Het wordt niet aangevuld en dat is wel jammer.

Kamertip: De kamer denkelijk aan de westkant hebben uitzicht op een golfbaan, Er zijn ook kamers met uitzicht op de weg.
Datum van verblijf: mei 2016
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2016

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en hopen dat u ons opnieuw zou bezoeken als je toevallig in Toronto in de toekomst. Beste wensen. Akbar Kabir, GM