HolidayInn.com
Booking.com90 US$
Hotels.com90 US$
StayForLong107 US$
Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een mooie lokatie in het centrum van Toronto. Alle belangrijke plekken liggen op korte loopafstand. Plezierig en vriendelijk personeel, ruime kamers en een goed ontbijt. Zeker het overwegen waard.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

De locatie is goed, makkelijk loop je naar t centrum. Minpunt zijn de liften, langzaam en krap. Kamers zijn klein maar goed ingericht. Meer dan een dag of 2 zou ik hier niet spenderen. Ontbijt is prima, ik heb t slechter gehad in elk geval.

Datum van verblijf: juli 2018
George D, General Manager van Holiday Inn Toronto Downtown Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Bedankt voor je review.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je algehele verblijf bij ons, maar verontschuldig je als je de kamers kleiner vindt dan je had verwacht.

Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heel goed economy hotel op Carlton street vlakbij Subway station College bij de Yonge street.
Subway is easy met muntjes (nogwel) 3 candollar, waar je het hele traject mee kan doen. 3 stops van het ‘strand’. En overal lekker eten en steenworp van Chinatown
Kleine kamers met sommige etages (23 in totaal) nauwe lage gangetjes,maar goed bed, goede badkamer en een heerlijk zwembad vanaf 05.30 open. Dus met jetlag perfect.
Lobby is ruim en uitnodigend. Ontbijt buffet is prima en ruim met goede efficiënte bediening. De 2 restaurants hebben dezelfde keuken maar de een is meer een bar met lekkere tapbieren waaronder Steam wishle. Service is hoog; veel cabincrews slapen hierook. Prijs kwaliteit is heel goed; over 3 weken kom ik hier weer zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
George D, General Manager van Holiday Inn Toronto Downtown Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2017

Dank u Willem S voor uw recensie.

Wij stellen u op prijs om uw tips en advies te delen met onze toekomstige gasten. We zijn blij dat je de kans hebt gehad om Toronto tijdens je reis te verkennen en hoop dat je het onweerstaanbare warme weer op het strand heeft genoten!

Bedankt voor het verblijf bij ons. We kijken ernaar uit om u binnen 3 weken te zien!

Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima gesitueerd hotel op toplocatie om makkelijk te voet de stad te verkennen. Young st ligt om de hoek, net als Chinatown. Vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid (betaald) onder het hotel. Wel kleine kamers, maar met een heerlijke douche. Koffiemachine met koffiecups is heerlijk en wordt dagelijks aangevuld. Al met al een prima hotel voor korte citytrip.

Datum van verblijf: augustus 2017
George D, General Manager van Holiday Inn Toronto Downtown Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn erg blij om te horen dat u van onze locatie in de buurt genoten hebt, en ik hoop dat je een geweldige tijd in het centrum van Toronto had.

Bedankt voor het verblijf bij ons. We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel was netjes en ruim opgezet. Veel kamers op 1 verdieping. Liften werken goed maar lange wachttijd. Trap is beter. Goede kamers, ruime badkamer en een mooi uitzicht. Eten in hotel is mogelijk en lekker. Starbucks in hotel. Veel dingen op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
George D, General Manager van Holiday Inn Toronto Downtown Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling.

We horen graag dat je van je verblijf genoten hebt en hoop dat we je op je volgende reis naar Toronto zullen zien.

Bedankt voor het verblijf bij ons.