Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline134 US$
Booking.com134 US$
Hotels.com135 US$
Expedia.com135 US$
Agoda.com135 US$
Trip.com140 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Zat er 2 nachten in juli 2019. Kamer uitstekend en ruim, ligging hotel prima. Hotel heeft valet parking, elders parkeren is goedkoper.
Dramatisch slecht was echter de wifi: niet vooruit te branden! Tijdens de vakantie in Canada in 10 verschillende hotels verbleven, en bij deze was de wifi het allerslechts. Voor een Marriott hotel onacceptabel. Een reden om hier niet meer te komen.

Datum van verblijf: juli 2019
Stacey M, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Toronto Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear Rik C,

Thank you for taking the time to review your recent stay at the Courtyard by Marriott Toronto Downtown.

I'm sorry to see that you experienced an issue with the wifi; please know that we are currently in the process of upgrading our wifi system, so there should be no issues in the future.

I'm glad you enjoyed the rest of your stay! Thank you for your feedback.

Sincerely,

Stacey
-----------------
Beste Rik C,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf in het Courtyard by Marriott Toronto Downtown te beoordelen.

Het spijt me dat je een probleem met wifi hebt ondervonden; Houd er rekening mee dat we momenteel bezig zijn met het upgraden van ons wifi-systeem, dus in de toekomst zouden er geen problemen moeten zijn.

Ik ben blij dat je genoten hebt van de rest van je verblijf! Bedankt voor je feedback.

Oprecht,

Stacey

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Goede locatie van het hotel, kamers zijn mooi en schoon en van alle gemakken voorzien.

Hou er alleen wel rekening mee dat er veel lawaai van buiten kan komen. Ramen houden het geluid niet goed tegen. Wij zaten aan de kant met de luchtventilatie/cooling van het hele hotel. Dit bleef de hele nacht draaien en maakte behoorlijk veel geluid.

Verder is er een soort starbucks in het gebouw, waar je naast het uitgebreide ontbijt gewoon even snel een koffie en croissantje kan halen, wat fijn is. En mocht je dat niet willen je loopt buiten het hotel zo tegen een McDo of Wendy’s aan.

Parkeren gewoon zelf doen als je niet de hoge valet kosten wil betalen. Naast het hotel ligt een parkeergarage. Het is nog niet super goedkoop maar wel een stuk goedkoper.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017

handige ligging, leuke, schone kamers, vriendelijk personeel.
Ontbijt kun je beneden kopen in een starbuks cafe waar je wel heel open en onpersoonlijk zit maar prima. loop even in de stad en je zit een stuk gezelliger.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten in dit hotel overnacht. Personeel is vriendelijk, kamer was schoon en netjes. Interieur is zakelijk functioneel. Beneden kan je ontbijten bij de bistro. We hadden de Noord toren, daar komt helaas geen zon en deze heeft zicht op een bouwput. Maar ja, we kwamen ook niet voor het uitzicht. Downtown, Chinatown maar ook museum ROM zijn te voet goed te bereiken. Autoparkeren kost 35 dollar per dag. Het hotel heeft een zeer aardige en behulpzame conciërge. De kamers zijn flink aan de prijs maar je zit daarvoor middenin de stad.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 september 2017

Goed hotel op prima locatie. Alles is op loopafstand te bereiken, zelfs in december bij -14... Een goede beleving voor een gewone Nederlander, bij -14 Toronto ontdekken. Het hotel heeft mooie kamers, met aparte bedden en een standaard badkamer. Aardig personeel, een grote lounge en eetmogelijkheden in het hotel. Daarnaast ook de mogelijkheid voor zakelijke reizigers, zo zijn er vergaderzalen, computers beschikbaar en printmogelijkheden.

Kamertip: Indien gewenst kun je bij receptie vragen om twee aparte bedden.
Datum van verblijf: december 2016