Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com135 US$
Priceline135 US$
Booking.com135 US$
Hotels.com135 US$
Agoda.com135 US$
Trip.com139 US$
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Goede locatie van het hotel, kamers zijn mooi en schoon en van alle gemakken voorzien.

Hou er alleen wel rekening mee dat er veel lawaai van buiten kan komen. Ramen houden het geluid niet goed tegen. Wij zaten aan de kant met de luchtventilatie/cooling van het hele hotel. Dit bleef de hele nacht draaien en maakte behoorlijk veel geluid.

Verder is er een soort starbucks in het gebouw, waar je naast het uitgebreide ontbijt gewoon even snel een koffie en croissantje kan halen, wat fijn is. En mocht je dat niet willen je loopt buiten het hotel zo tegen een McDo of Wendy’s aan.

Parkeren gewoon zelf doen als je niet de hoge valet kosten wil betalen. Naast het hotel ligt een parkeergarage. Het is nog niet super goedkoop maar wel een stuk goedkoper.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017

handige ligging, leuke, schone kamers, vriendelijk personeel.
Ontbijt kun je beneden kopen in een starbuks cafe waar je wel heel open en onpersoonlijk zit maar prima. loop even in de stad en je zit een stuk gezelliger.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten in dit hotel overnacht. Personeel is vriendelijk, kamer was schoon en netjes. Interieur is zakelijk functioneel. Beneden kan je ontbijten bij de bistro. We hadden de Noord toren, daar komt helaas geen zon en deze heeft zicht op een bouwput. Maar ja, we kwamen ook niet voor het uitzicht. Downtown, Chinatown maar ook museum ROM zijn te voet goed te bereiken. Autoparkeren kost 35 dollar per dag. Het hotel heeft een zeer aardige en behulpzame conciërge. De kamers zijn flink aan de prijs maar je zit daarvoor middenin de stad.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 september 2017

Goed hotel op prima locatie. Alles is op loopafstand te bereiken, zelfs in december bij -14... Een goede beleving voor een gewone Nederlander, bij -14 Toronto ontdekken. Het hotel heeft mooie kamers, met aparte bedden en een standaard badkamer. Aardig personeel, een grote lounge en eetmogelijkheden in het hotel. Daarnaast ook de mogelijkheid voor zakelijke reizigers, zo zijn er vergaderzalen, computers beschikbaar en printmogelijkheden.

Kamertip: Indien gewenst kun je bij receptie vragen om twee aparte bedden.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 november 2016

Zoals je van een Courtyard mag verwachten ziet alles er zeer netjes uit. Goede bedden, mooie badkamer, goed ontbijt.
De ligging van dit hotel is perfect, midden in het centrum van Toronto, Eaton Shopping Centre ligt op 10 minuten lopen.

Datum van verblijf: juli 2016