112 US$
Priceline112 US$
Hotels.com113 US$
StayForLong263 US$
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Chelsea Hotel is een groot hotel op een goede plaats. Voor teeners zijn er echter twee teleurstellingen, namelijk slechte wifi en geen goede zwemmogelijkheden. Er is namelijk een mooi zwembad op de bovenverdieping, maar dat is voor 18+. Verder een klein zwembadje op de tweede verdieping dat voor kleine kinderen is (naast een wat merkwaardig geplaatste waterglijbaan). Teeners kunnen kortom nergens zwemmen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Bezocht tijdens een vakantie aan USA en Canada.
Het Chelsea hotel ligt centraal.
Eaton mall is op loopafstand het als Yonge Dundas Square.
Parkeren in ondergrondse parkeergarage is relatief duur.
Hotel zelf is redelijk gedateerd. Kamer is schoon, alle apparatuur en lichtknopnes etc doet het allemaal, maar ziet er wat groezelig uit. Bedden zelf zijn goed en beddengoed is brandschoon.
Kamer is zelfs voor een stadshotel in deze prijscategorie aan de kleine kant.
Geen probleem, maar zorg dan wel dat alle draden en zaken netjes zijn weggewerkt.
Badkamer is ook wat gedateerd.
Douchen iis in bad.

Hotel heeft heel veel kamers en daardoor ook veel liften. Is wat onoverzichtelijk.

Een hotel dat op mij geen indruk heeft gemaakt. Niet in negatieve zin en ook niet in positieve zin.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

goed hotel voor stadsbezoek, auto laten staan (32 $ per dag in parkeergarage), echter waren de kamers niet zoals je in een 4 sterren hotel verwacht. Sober en klein bed en superkleine badkamer. Fijn was wel dat het balkonraam een beetje open kon. misschien zaten we in het oude gedeelte, we hadden via Expedia RUN of HOUSE en dan krijg je de slechtste kamer denk ik. Bedpoot was ook afgebroken.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 17 april 2019

Het hotel is goed gelegen.
De kamers zijn gedateerd maar zijn absoluut proper en het bed is goed.
De liften is een groot probleem. Soms sta je 10 minuten te wachten voor je een lift kan nemen. Deze zitten dan afgeladen vol en stoppen op elke verdieping.
Ook aan de receptie zal er altijd lange wachtrijen.
Het ontbijtbuffet is zwak voor wie een echt Europees buffet gewoon is. Het ontbijt a la carte is dan weer zeer goed maar prijzig.
Het zwembad heeft zijn beste tijd gehad. Je merkt gewoon aan alles dat dit hotel oud is.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Massaal hotel, waardoor niets persoonlijk is. Het is wat verouderd, maar niet hinderlijk. Goed in prijs-kwaliteit-verhouding. Maar ook niet meer dan dat. Voor een stedentrip is het in orde; de ligging is goed.

Datum van verblijf: augustus 2018