146 US$
FindHotel149 US$
Trip.com149 US$
Hurb175 US$
Beoordeeld op 6 juli 2018

We hebben dit hotel zorgvuldig uitgekozen obv locatie en faciliteiten. En onze verwachtingen werden overtroffen! Er waren werken aan het hotel maar dit heeft ons niet gestoord. We werden supervriendelijk ontvangen door een receptioniste in opleiding Eira. Onze kamer was groot en proper met mooi uitzicht maar we hebben last gehad van lawaaierige gasten en van een bijzonder lawaaierige ijsmachine. We zaten tevens vlak bij de liften. Kortom geen oog dichtgedaan. Om 2u naar de gang gegaan om iemand te verwittigen ivm de lawaaierige gasten maar security stond er al. Om 4u echter gaan melden ivm de ijsmachine. Die werd uitgeschakeld de rest van de nacht en volgende dag hebben we een andere kamer gekregen. Ter compensatie ontbijt ontvangen. (Zonder hier naar te vragen!!) s avonds stond er dan nog wijn en fruit op de kamer om hun te verontschuldigen voor de overlast. Nog nooit meegemaakt! Hotelpersoneel super vriendelijk. Locatie: midden in het centrum. Alles te voet te bereiken. Zwembad zag er goed uit maar lag vol dus hebben we niet uitgetest. Kortom dit is het allereerste hotel waar ik zeker terug naartoe zal gaan! Top!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonYYZ, General Manager van Hilton Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Trip Advisor Member...

Thank you for taking the time to share your feedback with us! I'm pleased to learn that our team was able to resolve the situation to your satisfaction. I do hope that this isolated incident did not mar your overall experience and that we will have the opportunity to welcome you "back" whenever your travel plans include Toronto!

Thank you for staying with us! We hope to see you again soon!

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Zeker aan te raden dit hotel gelegen in het hartje van Toronto. Netjes, grote kamers. Leuke bar. Dichtbij leuke restaurantjes . Niet ver van het centraal station. Personeel uitermate gedienstig. Mooi binnen en buiten zwembad. Goed verwarmd

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
HiltonYYZ, General Manager van Hilton Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2018

Hello Xavier772 ...
Thank you for taking the time to share your feedback with us! I'm so pleased that you enjoyed your Toronto experience! We hope that you will come back and visit us again soon!

Beoordeeld op 19 oktober 2016

We hebben hier 2 nachten gespendeerd, de auto konden we makkelijk en redelijk betaalbaar parkeren bij het hotel.

De lobby is á la Hilton zeer ruimtelijk en goed te noemen voor wat drankjes. Ligging is centraal, we hebben geen OV gebruikt en wandelend de stad verkend!

Door een upgrade naar de executive floor konden we gebruik maken van de lounge welke echt ideaal is om je dag in te beginnen.

Het personeel (aan de receptie) is zeer vriendelijk, wat men kan verwachten bij Hilton.

Datum van verblijf: augustus 2016
HiltonYYZ, General Manager van Hilton Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Hello Erden B ...
Thank you for taking the time to share your feedback with us! I'm pleased to learn that you enjoyed your experience and we do hope to see you again very soon or whenever your travels next bring you to Toronto! Have a great day!

Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima service. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Goed gelegen in Toronto nabij veel restaurants. Bezienswaardigheden op loopafstand. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wifi niet gratis???! Fijn zwembad. Kamers zijn gedateerd.

Datum van verblijf: augustus 2016
HiltonYYZ, General Manager van Hilton Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2016

Hello Marcel B ...
Thank you for taking the time to share your experience with us! I'm pleased to learn that you enjoyed your time at the hotel and in Toronto!
We appreciate your feedback regarding the cost of our wireless internet service. If you are a Hilton HHonors member, you are automatically entitled to complimentary WiFi. If not, sign up for Hilton HHonors at the Front Desk and get free standard WiFi on stays when you book direct with us.
The next time you have the opportunity to travel to the area, I do hope that you will be our guest again. Have a wonderful day!

Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

De ligging van dit Hilton hotel is perfect! Alleen van een Hilton hotel verwacht je wel redelijk moderne kamers maar dat was hier ver te zoeken.. De fitness ruimte is ook aan vervanging toe.. In dit hotel kun je wel heel erg lekker ontbijten en avondeten!

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken
HiltonYYZ, General Manager van Hilton Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Hello Shairamsahai ...
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We appreciate your comments and will certainly share them with our team! We look forward to the opportunity to welcome you back whenever your travel plans include Toronto! Have a great day! Andy Loges, General Manager