2 personen bekijken dit hotel
Priceline172 US$
Hotels.com173 US$
Trip.com180 US$
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kort verblijf in dit hotel genoten.
Bereikbaarheid is goed ondanks de centrale ligging.
Check-in was vlot en prettig. Kamer met uitzicht op “baai/meer”. Grote kamer voorzien van alle gemakken (waaronder haardroger, strijkplank en kluisje). Er is een koelkastje op de kamer maar deze is niet gevuld.
Bedden zijn hoog maar slapen prima.
Bijzonder is het oplaadsysteem (voor telefoon, iPad, e.d.) dat op het nachtkastje en bureau staat.
Wel TV-zenders beschikbaar maar geen “toppers” gevonden. Hotel bied wel mogelijkheid om films te huren.
Verzorging is goed, de kamer is netjes en verzorgd. Hier en daar wel beschadigingen.
Hotel is erg groot en heeft ook een conferentiecentrum.
Door centrale locatie aan het water kun je makkelijk overal komen.
Prijsstelling is echter niet goedkoop.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
TeamMarriott, Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Jeroen S,

Thank you for staying at The Westin Harbour Castle, Toronto. We are glad you liked our inspired accommodations with thoughtfully appointed amenities and that you could take advantage of our optimal location on the revitalized waterfront. We appreciate your kind remarks, and we look forward to seeing you again the next time you visit Toronto.

Be Well,
Harmeet Chugh
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 september 2017

prima service, prachtig ontbijtbuffet (met heel veel fruit, eggs benedict; geen vers fruitsap en zalm nogal zout); mooie fitnessruimte en zwembad; zeer goed gelegen.
grote kamers, soms kleine badkamers.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig zicht op lake en eilandje voor Toronto
Goede bedden in mooie kamer. Kleine badkamer.
Kaassnackje bleef wel 3 dagen op de kamer staan.
Te voet snel in hartje Toronto, permanent taxi's of snel aan een fiets huren!

Datum van verblijf: september 2016
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

We are happy that you enjoyed your trip NathalieENcarl. We hope to welcome you back soon

be well

Beoordeeld op 20 januari 2016

Prima kamer. Enkele dagen voor aankomst benaderd door hotel met vraag naar wensen: we arriveerden vroeg vanwege aanvang congres in de middag. Kamer, een mooie ook, was al klaar bij aankomst - super!
Gezellige loungebar met NFL wedstrijden - prima. Ruim zwembad.

Als je van vliegtuig (spotten) houd, vraag naar meer-zicht. De hele dag vermaak voor je raam van het nabij gelegen vliegveldje (niet Pearson). Je hoort niks!

Kamertip: Vraag naar meer-zicht.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Thank you 909mjanp for your excellent review on our property, and the amenities that you enjoyed. We thank you for your loyalty, and we look forward to welcoming you on your next visit to Toronto.

Be well,

Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is een aanrader voor zakenreizen en grote conferenties. De omvang maakt het wat minder gezellig voor de particuliere toerist en de kamers zijn er vrij duur.

Service en hygiene zijn evenwel uitstekend en het ontbijt is er geslaagd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2015

Hi Jan T,

Thank you for your feedback. We are happy that you would recommend our hotel for business trips and we will be here waiting to welcome you back again soon!

Be well