Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com193 US$
Priceline193 US$
Booking.com193 US$
Expedia.com193 US$
Hotels.com193 US$
Trip.com199 US$
Beoordeeld op 29 september 2017

prima service, prachtig ontbijtbuffet (met heel veel fruit, eggs benedict; geen vers fruitsap en zalm nogal zout); mooie fitnessruimte en zwembad; zeer goed gelegen.
grote kamers, soms kleine badkamers.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig zicht op lake en eilandje voor Toronto
Goede bedden in mooie kamer. Kleine badkamer.
Kaassnackje bleef wel 3 dagen op de kamer staan.
Te voet snel in hartje Toronto, permanent taxi's of snel aan een fiets huren!

Datum van verblijf: september 2016
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

We are happy that you enjoyed your trip NathalieENcarl. We hope to welcome you back soon

be well

Beoordeeld op 20 januari 2016

Prima kamer. Enkele dagen voor aankomst benaderd door hotel met vraag naar wensen: we arriveerden vroeg vanwege aanvang congres in de middag. Kamer, een mooie ook, was al klaar bij aankomst - super!
Gezellige loungebar met NFL wedstrijden - prima. Ruim zwembad.

Als je van vliegtuig (spotten) houd, vraag naar meer-zicht. De hele dag vermaak voor je raam van het nabij gelegen vliegveldje (niet Pearson). Je hoort niks!

Kamertip: Vraag naar meer-zicht.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Thank you 909mjanp for your excellent review on our property, and the amenities that you enjoyed. We thank you for your loyalty, and we look forward to welcoming you on your next visit to Toronto.

Be well,

Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is een aanrader voor zakenreizen en grote conferenties. De omvang maakt het wat minder gezellig voor de particuliere toerist en de kamers zijn er vrij duur.

Service en hygiene zijn evenwel uitstekend en het ontbijt is er geslaagd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2015

Hi Jan T,

Thank you for your feedback. We are happy that you would recommend our hotel for business trips and we will be here waiting to welcome you back again soon!

Be well

Beoordeeld op 20 mei 2015 via mobiele applicatie

Schoon, ruime kamers, perfecte bedden, ruime badkamer en goede schoonmaak. Concierge is een bakermat van info, behulpzaam en een goed visitekaartje voor t hotel. Gezellige bar, redelijk compleet ontbijt (koffie niet Europese standaard maar Amerikaans). Helaas voor mij, zoals alles in CA, 100% niet rokers.

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
GMWestinToronto, General Manager van The Westin Harbour Castle, Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2015

Thank you for your comments R G, we appreciate your feedback and look forward to welcoming you again.

Be well,