Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Het ene Sheraton is het andere niet. Dit grote Sheraton hotel (1300 kamers) heeft een uitstekende ligging in het centrum van Toronto. Uitstekende uitvalsbasis voor een citytrip. Het hotel is verbonden met “path” wat inhoudt dat je ondergronds veel kan bereiken. Handig als het regent. Zonder buiten te komen kun je oa naar Hudson Bay en Eaton centre als je wilt winkelen. Het ondergrondse netwerk is echter vele malen groter.

De voorzieningen in het hotel zijn prima, grote gym, zwembad, bar en meerdere restaurants.

De kamers zijn ook prima, maar wel oud. Het hotel zou een uitstekende beoordeling krijgen als de kamers gerenoveerd zouden worden.

Desondanks zou ik dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

ideaal gelegen hotel in Toronto. Alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Kamers prima. Je kunt PATH binnenlopen zonder dat je buiten komt. Alle faciliteiten in dit hotel aanwezig om je verblijf helemaal goed te maken.

Kamertip: aan beide kanten van het hotel een ander indrukwekkend uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
TeamMarriott, General Manager van Sheraton Centre Toronto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Dear 0a63nl,

Thank you for reviewing your stay at the Sheraton Centre Toronto Hotel. We are thrilled you liked our convenient location and had a good time here. We look forward to hosting you again soon.

Tim Reardon
General Manager

Beoordeeld op 26 juni 2018

De inkomhal van het hotel is al ongelooflijk: je kan van hier recht PATH binnenlopen en de metro nemen zonder buiten te komen. De kamers zijn heel ruim met een grote badkamer, een bureau. Als je (gratis) lid wordt van SPG, krijg je de WiFi-verbinding gratis. Eigenlijk wel een schande voor zo'n hotel dat ze je durven aanrekenen voor WiFi. Ontbijten kan je bij B&B in dezelfde inkomhal. Ga hier voor het buffet.

Kamertip: Hoe hoger je logeert, hoe mooier het uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2018
TeamMarriott, General Manager van Sheraton Centre Toronto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Dear Idaho7,

Thank you for choosing to stay with us at the Sheraton Centre Toronto Hotel. We are pleased you liked your comfortable room and also enjoyed the facilities we offer. Thanks again for being our loyal guest, and we look forward to welcoming you back soon.

Tim Reardon
General Manager

Beoordeeld op 8 mei 2017

Vriendelijke check in, over het algemeen een goed gelegen hotel, kamers ok , badkamer te klein.
Alles is wel aanwezig. Goed bed, goed ontbijtbuffet, geen wow gevoel, maar dat is ook niet nodig. Zwembad en fitness aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel centraal gelegen voor als je te voet vele bezienswaardigheden wilt bezoeken. Voor de deur ligt een mooie vijver met fontein en de Letters toronto zijn natuurlijk kenmerkend.
Wij gingen te voet naar het Ripley's, rogers stadium en de CN Tower. Allen Goed te doen met de city pass. Het casa loma is wat verder en kan het beste per openbaar vervoer of auto bezocht worden.
De kamers zijn redelijk recent gerenoveerd al kunnen ze voor een sheraton hotel nog net een tikje beter afgewerkt worden.
De bedden zijn heerlijk na een lange reis en slapen heerlijk.
Wij namen een upgrade naar een hoger gelegen kamer op de 40e etage en konden ontbijten op de 43e verdieping met leuk uitzicht op de stad. Het ontbijt was niet zeer uitgebreid maar al met al met het uitzicht is het de upgrade wel waard en kan je een drankje drinken voordat je gaat stappen.
Parkeren kan uitstekend in de publieke garage voor de deur en kost 18 dollar voor een dag. Valet parking bij het hotel 50.
Enige minpunt van het hotel vind ik dat de entree beneden geen uitstraling heeft van een mooi chique hotel, maar zo zijn er meer in Canada.

Datum van verblijf: april 2017