“Lekker eten met mooi uitzicht”

The Keg Steakhouse + Bar Fallsview Embassy Suites
Geclassificeerd als nr. 54 van 624 Restaurants in Niagara Falls
Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld

Lekker eten, ruime menukeuze
Mooi uitzicht op een deel van de watervallen
Best reserveren, anders moet je misschien lang wachten

Datum van bezoek: juli 2018

22 augustus 2017 beoordeeld

Enorme drukte ( kunnen zo'n 500 gasten eten). Service redelijk. Raffelt alles af door lawaai nauwelijks te verstaan. Eten veel ( echt Amerikaans) hielden wel perfect rekening met mijn allergie voor vis.

Datum van bezoek: augustus 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend grote zaal met mensen en tafels. Zo gehorig en de een schreeuwt nog luider dan de ander. Het eten is prima en lekker. Bestel vooral niet te veel, want de porties zijn groot. Het uitzicht is prachtig. Een tafel bij t raam is niet eenvoudig te krijgen. Heb je er een uur of 2 wachten voor over, het is zeker wel de moeite waard.

Datum van bezoek: juli 2017
1 oktober 2016 beoordeeld

Enorm drukke tent. Heel populair. De drankjes zijn lekker. Het eten is prima verzorgd. We hebben hier meerdere keren gegeten en de kwaliteit is constant. Altijd in orde. Door de drukte kan het een beetje rommelig zijn. Zeker reserveren hier en dan hopen dat je een plekje bij het raam hebt.

Datum van bezoek: september 2016
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren naar Keg bij de Fall gelopen om te reserveren en met voorkeur bij het raam. Helaas was deze voorkeur niet mogelijk en moesten we ook telefonisch reserveren. Dus in de hal van het restaurant gebeld. Wel erg omslachtig en klantonvriendelijk. Wij kregen een tafel 4 rijen van het raam. Dit gaf zeker nog een bijzonder gevoel. Een ongelofelijk uitzicht om de waterval. Je zou bijna het eten vergeten. Ons eten smaakte heerlijk. Lekkere sirloin steak en een Billy Miller Pie na. Beiden waren heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die The Keg Steakhouse + Bar Fallsview Embassy Suites bekeken, bekeken ook

In The Keg Steakhouse + Bar Fallsview Embassy Suites geweest? Deel je ervaringen!