“Heerlijk”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

VERGEET DE UIENSOEP NIET die is meer dan lekker. Laat de biefstuk niet te ver doorbakken, aussie fries erbij en smullen maar.

Datum van bezoek: september 2018

31 juli 2017 beoordeeld

Ik ken de Outback van andere lokaties in de states. In vergelijking is dit 25% duurder, en minder goed dan wat ik op andere plaatsen had.
Maar dit geldt eigenlijk voor alles in Niagara Falls.

Datum van bezoek: juli 2017
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na diverse bezoeken in het westen van Amerika aan dit restaurant, nu hier een bezoek gebracht. Het restaurant was niet druk, de bediening was attent en het eten was goed. Kinderen krijgen altijd een leuke kleurplaat. Prijstechnisch misschien iets aan de hoge kant. Kan ook door de locatie komen..

Datum van bezoek: juli 2017
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, zoals we dit van andere outback steakhouses gewend waren. Niet lang hoeven wachten op het eten, bediening is alert op refills van drinken.

Van binnen niet het mooiste restaurant, lijkt wat verouderd.

Bij de rekening kwam bijna 20% tax op. Bleek dat er automatisch 6,5% nfdf (een of andere niagara fund) bij in zit. Deze is niet verplicht en kun je door de serveerster gewoon van de rekening laten halen. Heel bijzonder, voelt als een goedkope truc om je geld uit de zak te kloppen, maar schijnt overal in niagara ongevraagd op je rekening te worden gezet.

Voor een uiensoep, Alice springs chicken, Side salad, 11 oz steak en drankjes bedroeg de rekening in totaal 90 Canadese dollar. Wellicht iets duurder dan in de USA, maar dat is in Canada sowieso het geval.

Datum van bezoek: september 2016
21 juni 2015 beoordeeld

Geweldig grill restaurant, op hetzelfde terrein als ons hotel ( Radisson ). Heerlijke kip en ribs van de grill en super vriendelijke bediening. Probeer ook zeker de toetjes! Gezellige ambiance.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Outback Steakhouse bekeken, bekeken ook

Niagara Falls, Ontario

In Outback Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!