Beoordeeld op 26 september 2018

Supermooi uitzicht op beide watervallen vanaf 42e verdieping. Jammer dat restaurant zo druk was en op de 9e verdieping dus niet zo een mooi uitzicht. Ook geen plek bij het raam. Verder geweldig hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Embassy Suites Hotels
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer geboekt met full falls vieuw. Alles heeft onze verwachtingen overtroffen. Zeer grote kamer met hottub met uitzicht over de falls. De kamer heeft loffie en thee faciliteiten en een koelkast en magnetron.Het kost wat, maar dan heb je ook wat. De overnachting was incl ontbijt en twee gratis drankjes in de bar. Het ontbijt was prima de bedden zijn fantastisch en je wordt wakker met een fantastisch uitzicht. Ik denk dat dit hotel het meest prachtige uitzicht heeft van alle hotels aan de falls

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Elf jaren geleden hebben wij dit hotel ook bezocht, in mijn herinnering was het een luxieus hotel. Dat vond ik nu minder. Het ontbijt is een drukte van jewelste, het is echter goed georganiseerd. Op de drukke momenten sta je wel in de rij om naar binnen te gaan en dan is het nog een sport om een tafel te vinden. Ook daar hebben ze wel een goed systeem voor. Het ontbijt zelf is niet erg bijzonder. Hoewel het hotel niet luxe oogt doen de prijzen anders vermoeden. Het is handig dat er een shortcut is naar het treintje naar de falls. Valet parkeren is goed geregeld en praktisch maar ook erg duur. Er zijn karretjes waar je mee je bagage naar boven kunt brengen, er zijn self service en met bell boy. Als de self service karren op zijn kun je niet anders dan gebruik maken van het personeel (of zelf sjouwen)

Kamertip: Kies voor fallsview, kost wat maar dan heb je ook wat.
Datum van verblijf: juli 2018
GRMEmbassy, Guest Relations Manager van Embassy Suites by Hilton Niagara Falls Fallsview Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Good afternoon Anneke B,

Thank you for sharing this quick feedback on your recent stay with us via TripAdvisor. We appreciate your honest input and apologize for the issues you experienced with amenities and convenience. We will keep your comments in mind as we constantly look for new ways to improve our guests' experience, and we hope you will return to stay with us the next time you are in town and let us know how we are doing.

Sincerely,

Beoordeeld op 24 december 2015

Laten we wel wezen, je kiest dit hotel voor het uitzicht op de Niagara Falls. Er is een lange waslijst met kameropties op verschillende verdiepingsniveaus met allemaal verschillende prijzen. Wij hadden een suite op de 36e verdieping met een fenomenaal uitzicht op de watervallen, zowel de Canadese als de Amerikaanse. Niet goedkoop maar voor een once-in-a-lifetime experience moet je iets over hebben. De kamer was verder zeer ruim met een apart slaap en zitgedeelte.

Wat wel minder is, is de enorme drukte bij het ontbijtbuffet. Dit is denk ik met name in het weekend een probleem. Advies: zorg dat je er op tijd bent anders sta je onherroepelijk een half uur in de rij.

Kamertip: Bekijk goed de verschillende mogelijkheden en bepaal voor jezelf hoeveel je wil betalen voor een bepaald uitzicht op de falls.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 13 oktober 2015

Wat een fijn hotel. Ruime kamers en het uitzicht op de falls is geweldig. We bleven kijken. We kregen kamers op de 42e verdieping. Het was eigenlijk een appartement zo ruim. Alles was aanwezig. We hebben totaal geen aanmerkingen op dit hotel Genieten. Prima. Zitje voor de grote ramen zodat je heerlijk kan kijken op de falls. Ook s'avonds.

Kamertip: Wij waren blij met etage 42
Datum van verblijf: oktober 2015