“Echte aanrader!”

Syndicate Restaurant and Brewery
Geclassificeerd als nr. 39 van 599 Restaurants in Niagara Falls
Keukens: Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
26 september 2012 beoordeeld

Het restaurant is gezellig, het is leuk dat ze een eigen brouwerij hebben. Vriendelijke personeel. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Het vlees was echt top, super mals en ontzettend smaakvol. Het beste dat wij op onze hele reis door Canada en de USA hebben gegeten. Van de nagerechten viel er een nagerecht een beetje tegen. De overige drie nagerechten waren prima. Alles bij elkaar genomen, een absolute aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

9 juli 2018 beoordeeld

24 juni 2018 beoordeeld

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

11 april 2018 beoordeeld

Reizigers die Syndicate Restaurant and Brewery bekeken, bekeken ook

In Syndicate Restaurant and Brewery geweest? Deel je ervaringen!