Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heb hier 1 nacht verbleven. We moesten voor zaken in Hamilton zijn, en knoopten er een dag Niagara Falls aan vast. Het hotel ligt op zich op een mooie plek. De straat oversteken en je komt via een tussendoor weggetje zo bij de funiculaire, waarmee je bovenaan de waterval staat.
Het hotel zelf is standaard: kamer en badkamer zoals je overal in dit soort hotels hebt. Kamer rook muf bij binnenkomst.
Verder niet bijzonder. Ontbijt bij Tony Romas, goede prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Shelley070, General Manager van Radisson Hotel & Suites Fallsview, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Beste Frank D
Bedankt voor de tijd om uw recensie te delen voor het Radisson Hotel & Suites Fallsview. Ik ben blij dat je de locatie genoten hebt. Het spijt me dat de kamer er een geur aan had toen je incheckte. Ik hoop dat je contact opnam met het bureau zodat we het probleem kunnen onderzoeken.

Beoordeeld op 29 september 2017

niet echt "fallsview" in alle kamers (er is een ander hotel gebouwd dat het zicht belemmert). Hygiëne kan beter, zeer goed ontbijt in Tony Roma's; Bij te vroeg komen bijbetalen. Wat chaotische indeling: opletten welke lift je neemt.

Datum van verblijf: september 2017
Shelley070, General Manager van Radisson Hotel & Suites Fallsview, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Beste Muriel40
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te delen. Het spijt me te zien dat je het uitzicht niet leuk vond. Ik ben blij dat u van het restaurant genoten bent.

Beoordeeld op 31 juli 2017

Het hotel is eigenlijk gelegen op de tweede rij, dus maar enkele kamers hebben zicht op de falls! Dus goed opletten bij het boeken. Voor ons was het uitzicht perfect.
De kamers zijn zeer klein. We hadden een kind bij en dus werd het echt zeer nipt.
Ontbijt is bij Tim Horton: niks speciaals. Niet duur maar verder niets .
Zwembad is ook klein.
Ligging is wel goed, op enkele passen van de plaats waar je moet zijn om de falls te gaan bekijken.

Over het algemeen wel tevereden, voor twee nachten ging het wel.

Kamertip: Vooral goed opletten van een " falls view " te hebben, niet een river view.
Datum van verblijf: juli 2017
Shelley070, General Manager van Radisson Hotel & Suites Fallsview, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Beste Jacquesdrappier
Bedankt voor de tijd om uw recensie te delen voor het bekroonde Radisson Hotel & Suites Fallsview. Ik ben blij dat je standpunt perfect was. Het spijt me dat je het gevoel voelde dat de kamer klein was.

Beoordeeld op 25 mei 2016

Met echtgenoot en dochter was ik in het Radisson Hotel. Het hotel is ons zeer goed bevallen. We hadden 2 queensize bedden en naast koffie- en theevoorzieningen een zitje met bankstel. Er was gelegenheid voor fitness en een zwembad(je). Alles was prima in orde.

Datum van verblijf: mei 2016
Shelley070, General Manager van Radisson Hotel & Suites Fallsview, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Dear Estineke
Dank u voor de tijd neemt om een herziening van het bekroonde Radisson Hotel & Suites Fallsview schrijven. Ik ben blij om te zien dat je genoten hebt van uw bezoek.
oprecht
Algemeen directeur
Radisson Hotel & Suites Fallsview

Beoordeeld op 21 juni 2015

We arriveerden vroeg in de middag, maar geen enkel probleem om al in te checken.
We kregen van de senior bij de incheckbalie een gratis upgraden naar een kamer met uitzicht op de Niagara watervallen. Werkelijk prachtig! Mooie kamer met ruime badkamer . Wij hebben genoten van ons verblijf. Op korte afstand van de waterval.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de falls, zeker doen
Datum van verblijf: juni 2015
Shelley070, General Manager van Radisson Hotel & Suites Fallsview, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2015

Dear Harma L
Dank u voor de tijd neemt om een beoordeling voor het Radisson Hotel & suties Fallsview schrijven. Ik ben blij om te zien dat je je upgrade genoten en je vond het uitzicht mooi. Ik amglad dat u genoten van uw verblijf.
oprecht
General Manger
Radisson Hotel & Suites Fallsview