Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.990)
Beoordelingen filteren
3.990 resultaten
Waardering van reizigers
1.639
1.300
585
287
179
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.639
1.300
585
287
179
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.990 beoordelingen
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles in Niagara Falls is gericht op de waterval en wordt maximaal commercieel uitgebuit. Het hotel zelf is niet slecht, wel wat gedateerd. We hadden een kamer met city view en dat was ook goed, zeker op de lagere verdiepingen wordt het uitzicht aan de falls kant geblokkeerd door bomen.
Het personeel was aardig en we hebben goed geslapen in de bedden. Het zwembad stonk erg naar chloor en hebben we niet gebruikt. De fitness ruimte is niet groot, je kan er wel goed sporten. Jammer dat de airco hier niet goed werkte.
Het is geheel is wel prijzig om alleen de falls te bekijken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank janwN7067MU
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickReginaGM, General Manager van Niagara Falls Marriott on the Falls, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018
Google-vertaling

Good afternoon Valued Guest:

We thank you for choosing Marriott on the Falls as your destination hotel.

Kindly allow me to sincerely apologize for the unfortunate experiences you endured and the inconvenience caused you. I have taken note of the areas needing attention and this will be discussed with our leadership team. Our goal is to deliver wonderful guest’s experiences and I, once again, apologize that your stay with us fell short of this goal. We value all the feedback, as this gives us the opportunity to review the areas to focus on.

We hope you will allow us to host you again when you return to Niagara Falls, Ontario.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel aan de incheck balie. De kamer had een prachtig uitzicht op de watervallen, zowel de amerikaanse als de canadeese kant. 'S avonds is er een continue lichtshow op de watervallen en elke avond een vuurwerk in het seizoen! We zateb vanuit onze kamer dus echt op de 1e rij om hiervan te genieten. Parking is hier wel een probleem! Nergens op straat parkeren en parking aan het hotel was vrij duur! Op 10min stappen was er de parking van de casino kwam op 5cad per dag!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Thierry D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2017

Dit hotel is volgens ons een toeristenval!
Veel lawaai, dit door de grote ruimten die niet onderverdeeld werden,
Mooi zicht op de watervallen, maar dat is dan ook alles.
De liften werken te traag.
Ontbijtbuffet correct.

Kamertip: Kamer met zicht op de watervallen
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank chradr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickReginaGM, General Manager van Niagara Falls Marriott on the Falls, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017
Google-vertaling

Good Day chradr,

Thank you for taking the time to comment about your stay and our hotel. We were very sorry to hear that we were unable to leave a more positive impression of our hotel and service. Your feedback will be used in our continuous efforts to improve our product and service. We appreciate your business and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Yours in hospitality,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Uitzicht was perfect. Beter kan je ook niet verwachten. Wij hebben dit hotel gekozen omdat het mijn droom was om dichtbij de watervallen te verblijven. Dit hotel heeft mijn droom waargemaakt ook.

Maar nu de minpunten:
1. Bij aankomst vragen ze of je een auto hebt en als je ja zegt, zeggen ze dat het 29$ per nacht kost! Wij verbleven er 2 nachten dus moesten zogezegd 58$ betalen. Eerder had ik van iemand vernomen dat je ongeveer 200 meter verderop een casino had. Eerlijk waar: je betaalt veeel minder!

2. Water op je kamer kost 5$.

3. Foto's van het hotel vertellen niet de waarheid plus betaalt veelste veel.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ArzuMehmet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickReginaGM, General Manager van Niagara Falls Marriott on the Falls, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016
Google-vertaling

Hello ArzuMehmet,

Thank you for your feedback. We appreciate you letting us know where we did not meet your expectations. I hope that you will consider staying with us again when you are visiting the area.

Yours in Hospitality,

Patrick Regina

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Onze kamer lag op de 26e verdieping en had een fenomenaal uitzicht op de watervallen. De kamers zijn ruim, comfortabel en schoon. Parkeren is naar mijn mening belachelijk duur (29 dollar per dag) en ook ontbijten kun je beter ergens anders doen. Verder is het prima gelegen, en het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Mo K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickReginaGM, General Manager van Niagara Falls Marriott on the Falls, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016
Google-vertaling

Good Day Mo K,

Thank you for your comments regarding your stay with us. I hope that you will consider Marriott again.

Yours in Hospitality,

Patrick Regina

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken