Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Tijdens een studiereis hier 1 nacht verbleven. Hotel is prima net als de kamers. Deze zijn alleen wel erg warm en benauwd en moeilijk te koelen. Bedden zijn goed. Dit hotel biedt geen ontbijt, hiervoor kun je naar de naastgelegen pub maar trek daar wel voldoende tijd voor uit. Wij hadden een strak schema en ons werd geadviseerd hier niet te gaan eten vanwege drukte en een langzame kok. Het hotel beschikt over een zwembad. Hier hebben wij geen gebruik van kunnen maken. Om het zwembad heen zijn ook nog kamers gesitueerd...Hier zou ik niet willen zitten gezien de chloorlucht en benauwde omgeving waar deze kamers liggen. Hotel lift op ca 10mn rijden van de falls en ligt niet zo verschrikkelijk druk. Goed te doen voor 1 nacht.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Wij verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis noord-oost America. Kamers en bedden waren goed. Gratis wifi tot op de kamers, ontbijt eenvoudig in Ierse pub. Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Loopafstand tot de falls, 30 a 45 minuten met behoorlijk wat hoogte verschil

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij inchecken. Hotel ligt aan drukke weg richting het centrum. Supermarkt en fast-food restaurants aanwezig. Ontbijt is niet inbegrepen, kan eventueel bij de irish pub ernaast. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. Deze kamer was schoon ruim en rustig. De Niagara falls liggen op een kwartiertje rijden. Parkeren daar kost 22 dollar, maar dan kan je ook s avonds terugkomen om het vuurwerk bij de falls te bekijken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Hele goede service, goede faciliteiten en kamers. Vooral het gastvriendelijke personeel viel op. 30 min lopen naar de niagara falls. Ontbijt was matig, diner is aanliggend ierse pub daarentegen wel weer erg goed. Voornamelijk is de overweging afstand naar centrum/falls mijn inziens

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde alleen
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2016

Good Afternoon,

Thank you for the great review. Hopefully on your next trip to Canada you will make your way to Niagara and eventually our hotel.

Regards,

Paul Cade
Assistant General Manager

Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamers, erg ruim en heerlijke (brede) bedden. Badkamer was netjes, ruim verder niet bijzonder. Balkon aan middagzon-kant, dus nog lekker buiten kunnen zitten om wat te drinken. Afstand naar de watervallen was lopend te doen, maar de hop-on-hop-off-bus-halte was ook vlakbij. Ontbijten bij inpandige Int. House Of Pancakes (IHOP). Helaas geen free wifi

Datum van verblijf: juni 2016
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016

Hi Chantal,

Thank you for staying with us. Due to the language barrier I will keep it short. Safe travels and we hope to see you again sometime in the future.

Best,

Paul Cade