Beoordeeld op 27 augustus 2016

Wij verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis noord-oost America. Kamers en bedden waren goed. Gratis wifi tot op de kamers, ontbijt eenvoudig in Ierse pub. Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten. Loopafstand tot de falls, 30 a 45 minuten met behoorlijk wat hoogte verschil

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij inchecken. Hotel ligt aan drukke weg richting het centrum. Supermarkt en fast-food restaurants aanwezig. Ontbijt is niet inbegrepen, kan eventueel bij de irish pub ernaast. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. Deze kamer was schoon ruim en rustig. De Niagara falls liggen op een kwartiertje rijden. Parkeren daar kost 22 dollar, maar dan kan je ook s avonds terugkomen om het vuurwerk bij de falls te bekijken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Hele goede service, goede faciliteiten en kamers. Vooral het gastvriendelijke personeel viel op. 30 min lopen naar de niagara falls. Ontbijt was matig, diner is aanliggend ierse pub daarentegen wel weer erg goed. Voornamelijk is de overweging afstand naar centrum/falls mijn inziens

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde alleen
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2016

Good Afternoon,

Thank you for the great review. Hopefully on your next trip to Canada you will make your way to Niagara and eventually our hotel.

Regards,

Paul Cade
Assistant General Manager

Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamers, erg ruim en heerlijke (brede) bedden. Badkamer was netjes, ruim verder niet bijzonder. Balkon aan middagzon-kant, dus nog lekker buiten kunnen zitten om wat te drinken. Afstand naar de watervallen was lopend te doen, maar de hop-on-hop-off-bus-halte was ook vlakbij. Ontbijten bij inpandige Int. House Of Pancakes (IHOP). Helaas geen free wifi

Datum van verblijf: juni 2016
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016

Hi Chantal,

Thank you for staying with us. Due to the language barrier I will keep it short. Safe travels and we hope to see you again sometime in the future.

Best,

Paul Cade
Assistant General Manager

Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet op een loopafstand naar het centrum van het stad. De receptioniste was vriendelijk en informeerde ons wat je kunt doen en waar onze kamer was. 'S avonds wanneer je in het gebouw wilt komen, dan moet je de deur openen met je kamerpasje. Dit vond ik erg vervelend en bij de meeste deden ze het niet. Drink en snackmachine waren halfleeg. De kamer ziet er wel goed en schoon uit. Voor 1 nacht is dat wel te doen, maar zou niet nog een keer terug willen komen.

Datum van verblijf: september 2015