Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 312
Hotels.comUS$ 312
TravelocityUS$ 312
PricelineUS$ 312
Trip.comUS$ 272
HurbUS$ 328
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie, ruime kamer (met kleine bedden voor 2 personen helaas), aparte badkamer (groot en zeer compleet) en kitchinette. Ideale plek om van hieruit Victoria te ontdekken. Rustige straat, dichtbij parlementsgebouw. Parkeergarage onder hotel, waar je ook evt kunt ontbijten en dineren.
Afgezien van de bedden, die moeten echt wat groter, een plek om naar terug te komen als je in Victoria bent.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in dit hotel. Zeer goede ligging, vlakbij parliament en haven. Moderne grote suite met alle voorzieningen. Moderne badkamer met aparte douchekabine. Terras aanwezig met mooi uitzicht. Ook vlakbij beacon park.

Datum van verblijf: juni 2019
OswegoHotelManager, Manager van The Oswego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Hello Tom,
Thank you for taking the time to review, and glad you loved your stay with us!
Beacon Hill Park is a definite gem in Victoria!

Warm Regards,
Ryan Schmidt
Hotel Manager

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Oswego Hotel ligt op een rustige plek, op loop afstand van het centrum. wij hadden (eind mei) prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen van Amerika en de koetsjes reden langs het hotel. De 3-persoons kamer had een eigen keuken met vaatwasmachine.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 'selfcatering'. De studio's hebben een volledig uitgeruste keuken. Prima bedden mar voor Amerikaanse begrippen erg klein. De kamers zijn ruim en modern ingericht. En voor wie niet zelf wil koken is er ook een restaurant. Het centrum is op 5 minuten loopafstand. Het hotel ligt in een rustige straat en er is weinig verkeer.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 september 2017

The Oswego is een mooi hotel op 5 min lopen van het centrum van Victoria. De kamers zijn groot en hebben een eigen kitchenette en mooie badkamer. Het personeel is aardig en behulpzaam bij inchecken en uitchecken. Als je het hotel verlaat of binnenkomt wordt je vriendelijk begroet.

Datum van verblijf: december 2016
OswegoHotelManager, General Manager van The Oswego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Thank you for staying with us. We know that there are many choices of hotels in Victoria and we appreciate that you chose the Oswego to stay at.

If your travels bring you back again, come back so we can continue to deliver on the service and standards that you are now accustomed to whilst staying with us.

Kind regards

Suzanne Gatrell