192 US$
Expedia.com193 US$
Priceline193 US$
StayForLong212 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Oswego Hotel ligt op een rustige plek, op loop afstand van het centrum. wij hadden (eind mei) prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen van Amerika en de koetsjes reden langs het hotel. De 3-persoons kamer had een eigen keuken met vaatwasmachine.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 'selfcatering'. De studio's hebben een volledig uitgeruste keuken. Prima bedden mar voor Amerikaanse begrippen erg klein. De kamers zijn ruim en modern ingericht. En voor wie niet zelf wil koken is er ook een restaurant. Het centrum is op 5 minuten loopafstand. Het hotel ligt in een rustige straat en er is weinig verkeer.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 september 2017

The Oswego is een mooi hotel op 5 min lopen van het centrum van Victoria. De kamers zijn groot en hebben een eigen kitchenette en mooie badkamer. Het personeel is aardig en behulpzaam bij inchecken en uitchecken. Als je het hotel verlaat of binnenkomt wordt je vriendelijk begroet.

Datum van verblijf: december 2016
OswegoHotelManager, General Manager van The Oswego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Thank you for staying with us. We know that there are many choices of hotels in Victoria and we appreciate that you chose the Oswego to stay at.

If your travels bring you back again, come back so we can continue to deliver on the service and standards that you are now accustomed to whilst staying with us.

General Manager - Oswego Hotel
Owner & President - Kingsbridge Management Limited

Beoordeeld op 13 september 2017

Wij verbleven hier 2 nachten. Het hotel is zeker heel mooi. Mooie kamers ook met een keukentje en zeer nette badkamer! Het personeel was niet zo vriendelijk als we gewoon zijn van hotelpersoneel in Canada. Op de kamer zelfs hadden we gratis koffie, thee en appels. We kregen ook steeds water met munt en een chocolaatje. Het water en de wijn waren wel betalend en vrij prijselijk. Ook de parking vonden wij vrij duur in vergelijking met de rest van Canadese steden. Victoria zelf was stad ook wel prijselijk om op straat te parkeren. Het hotel was goed gelegen. Heel dicht bij het mooie parlementsgebouw. In het algemeen zeker een van de betere hotels.

Datum van verblijf: september 2017
OswegoHotelManager, General Manager van The Oswego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

Thank you for loving your stay with us. We truly appreciate the positive feedback

Our parking is $15 per night and is in line with other downtown hotels in Victoria.

If your travels bring you back to Victoria, we look forward to welcoming you to the Oswego hotel.

General Manager - Oswego hotel
Owner & President - Kingsbridge Management Limited

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Bijzonder servicegericht hotel gunstig gelegen vlak (3 minuten lopen) bij het centrum van Victoria.
Geen kamers maar gezellige studio’s met woonkamer/ keuken. Zeker fijn als je even wat wilt bijkomen van de drukte van de stad. Personeel was bijzonder vriendelijk en attent.

Datum van verblijf: augustus 2017
OswegoHotelManager, General Manager van The Oswego Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Thank you for your wonderful review. We are thrilled that you enjoyed our service and the little details that make each of our guests enjoy our hotel.

When your travels bring you back to Victoria we very much look forward to welcoming you back to stay with us.

General Manager - Oswego Hotel
President & Owner - Kingsbridge Management Limited