156 US$
155 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
178 US$
149 US$
BESPAAR 29 US$
Expedia.com156 US$
Priceline156 US$
StayForLong178 US$
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is zo langzamerhand toe aan een flinke renovatie beurt. De kamers zijn niet groot en het meubilair is aan vervanging toe. De kamer die wij hadden was erg donker, zelfs overdag, met stralende zon, moest het licht aan. Er zijn geen makkelijke stoelen om even in de kamer uit te rusten, je moet altijd op je bed gaan zitten. Het ontbijt is redelijk maar zeker niet overdadig. Het personeel is echter zeer attent en behulpzaam. De ligging ten opzichte van het centrum van Victoria is erg gunstig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Mary Bea M, Guest Relations Manager van Huntingdon Manor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Thank you for your comments regarding your stay at the Huntingdon Manor.Your comments are valuable to us. Thank you for taking the time to express your observations.

Beoordeeld op 25 september 2016

De kamers hebben wel wat aanpassingen nodig. Vooral een airco zou wel kunnen gebruiken! Vriendelijk personeel. Ontbijt niet onaardig. Wel fijn dat alles redelijk in het centrum is. Restaurants is de buurt

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 september 2015

Het hotel is een mooi oud gebouw en dat merk je binnen ook. De kamer was wel schoon maar heeft geen airco. En het is er heel erg gehorig. Ontbijt vond ik slecht, broodjes oud en erg droog. Maar de locatie is echter perfect, je zit in de haven bij alle gezelligheid. Winkels en andere bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2015
Mary Bea M, Guest Relations Manager van Huntingdon Manor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2015

Thank you for your comments regarding your recent stay at the Huntingdon Manor.
We are pleased that the guestroom and the location was satisfactory.

Beoordeeld op 22 juni 2015

Dit hotel heeft de perfecte locatie voor een stadsbezoek aan Victoria maar daar is ook alles mee gezegd. De hotel kamer is zeer gedateerd en niet schoon, de bedden zijn oud en hard en het ontbijt is vrij matig/weinig keuze. Het hotel heeft wel eigen parkeerplekken genoeg dus dat is een voordeel.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 27 juli 2013 via mobiele applicatie

Heg hotel ligt op een geweldige in het centrum van Victoria. Wat maakt dat je vrij snel iets kan bezoeken of eens rond kan haan wandelen.

De kamers waren groot maar hebben dringend een opknapbeurt nodig. De airco ontbrak en dat maakte de kamer onaangenaam warm. Daarnaast staat er een historische tv in de kast en kan je niet naar het wc gaan zonder kamergenoten wakker te maken door het luidruchtige vetilatiesysteem.

Datum van verblijf: juli 2013