2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 261
Hotels.comUS$ 261
BestWestern.comUS$ 261
PricelineUS$ 261
TravelocityUS$ 261
getaroom.comUS$ 270
Beoordeeld op 24 augustus 2017

de kamer was netjes en ruim. We hadden een terrasje en daarop terrasmeubeltjes. Er was een extra kitchinette voor wie daar wil gebruik van maken, kan dit handig zijn.
In de verte konden we de bergen zien.
De ligging is ideaal. Je kunt te voet de stad bezoeken en de boottocht op zoek naar de orka's was om de hoek.
Het enige minpunt in onze kamer was het geluid. We hadden een kamer naast de lift en we hoorden deze dag en nacht.
Dit was spijtig want de nachtrust is belangrijk.
De ontbijtruimte is te klein. Misschien de drukke tijden vermijden om rustig te kunnen ontbijten, want je loopt voor elkaars voeten.
Ik zou het hotel zeker aanraden, maar vraag een kamer ver van de lift.

Kamertip: vraag naar een kamer ver van de lift.
Datum van verblijf: juli 2017
BWPIH_Manager, General Manager van Best Western Plus Inner Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Dear Els M;

Thank you kindly for taking the time to review your stay with us. It sounds like you enjoyed our location on the inner harbour and made he best of your time in Victoria.

Please know that we always offer trays for guests to transport breakfast to their guest rooms where most will have a kitchen table and chairs, and a balcony or patio with table and chairs to enjoy if the breakfast room is busy!

Our sincere apologies if anything disturbed you from resting while you were with us.

Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Een net hotel. Voor 2 personen is de kamer groot genoeg. Maar er staan 2 kleine 2-persoonsbedden in. Ik moet er niet aan denken om hier met zijn 4en te moeten verblijven. Vriendelijk personeel en je bent echt meteen in het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
BWPIH_Manager, General Manager van Best Western Plus Inner Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Dear Linda L;
Thank you for your review - we hope to see you again one day!

Beoordeeld op 8 oktober 2016

Wat een mooi hotel en een prachtige ligging; het hotel heeft een heel centrale ligging doch ligt ver genoeg om nog rustig te zijn. Het ontbijt is heel lekker doch self-service waarbij je je eigen pannekoeken kan maken. Heel propere kamers en vlotte checkin.

Datum van verblijf: september 2016
BWPIH_Manager, General Manager van Best Western Plus Inner Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2016

Dear DeMeyerNick;

Greetings from Victoria!
Thank you so much for your kind review. We are happy to know you were comfortable and enjoyed the amenities and pancakes! We look forward to another opportunity to welcome you back again one day.

Beoordeeld op 1 oktober 2015

de ligging was goed dicht bij de haven en andere bezienswaardigheden en de stad het was een mooi hotel met goed ontbijt voor elk wat wils het personeel achter de balie was koel en niet vriendelijk (voor ons persoonlijk)zou het wel aanbevelen

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 7 juni 2015 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel midden in Victoria. Dicht bij museum, haven en parlement. Ondergrondse parkeergarage. Lekker ontbijt en mooie kamers. Vriendelijk personeel. Voelde ons direct welkom na een lange reis.

Datum van verblijf: juni 2015
BWPIH_Manager, General Manager van Best Western Plus Inner Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2015

Dear 931anthonya;

Thank you so much for your wonderful review of our hotel after your recent stay! We are so pleased to know that our team made you feel welcomed in this beautiful city. We are indeed in a great and walk-able location. We hope you will find your way back to us on another adventure!