Leg de laagste prijs van deze websites vast
214 US$
Agoda.com172 US$
eDreams171 US$
Hurb214 US$
Beoordeeld op 10 juli 2017

We sliepen hier maar 1 nacht, waardoor we jammer genoeg geen tijd hadden om het zwembad en de spa uit te testen. Het zag er wel goed uit.
Kamers mooi en ruim. Het hotel lag op 5 minuten van de stad, op een rustige plaats aan het water.

Datum van verblijf: juli 2017
DeltaVictoria, Front Office Manager van Delta Hotels Victoria Ocean Pointe Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Bedankt voor uw verblijf! We kijken ernaar uit u te verwelkomen.

Beoordeeld op 2 augustus 2015

Aan het water in Victoria staat dit hotel op een prachtige plek. Het hotel word vooral bezocht door de 60 plus mensen. Zwembad te klein voor een groot hotel met weinig ligbedjes. Minibar was leeg. Biertje besteld bij roomservice. Zou na 20 minuten naar boven komen..... 20 minuten? Ik na 10 minuten naar beneden en vroeg aan de ober of dit normaal was. Ongeïnteresseerd zij hij: i don't know..... Ik Kom in veel hotels maar vond dit een misser. Ik bleek een kamer geboekt te hebben waarbij het ontbijt in een andere zaal was. Ik was daar niet gaan ontbijten omdat ik dit niet wist. Ik had wel tegen de serveerster gezegd dat mijn ontbijt inclusief was en zij gaf aan dat ik hier alles kon bestellen. Aan het eind van het ontbijt kreeg ik een rekening. Toen ik naar de receptie ging was hier weinig begrip voor. Ik had maar beter moeten lezen en hij ging behoorlijk met mij in discussie in plaats van het probleem op te lossen. Nadat ik uitchekte was er eindelijk een mevrouw die mij goed aanhoorde, alles opschreef en dit ging bespreken met haar supervisor. Te duur geprijsd en de service niet waardig voor dit hotel. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Goed na vragen wat je hebt geboekt. De communicatie is niet voor elkaar!
Datum van verblijf: augustus 2015
DeltaVictoria, Front Office Manager van Delta Hotels Victoria Ocean Pointe Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2015

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience with us. I'm pleased to hear you enjoyed our beautiful location. I'm sorry to hear that you were disappointed with some other aspects of your stay. I have shared your review with my team and with our Food & Beverage manager. Please accept my apologies for the confusion surrounding your breakfast. On a positive note, I'm happy to hear that we were able to resolve the misunderstanding, and that we took care of the charge for breakfast in our restaurant for you and your family. I hope you will reconsider and give us another try in the future!

Sincerely,
Preston Rissley
Front Office Manager

Beoordeeld op 26 juli 2015

Een waardige afsluiter van onze trip door BC.
Kregen een upgrade met zicht op de baai van Victoria. Top. Helemaal top.
Zeer, zeer goed hotel met uiterst professioneel personeel. Niets is teveel.
Prachtige ligging, de brug over en na enkele minuten ben je waar je moet zijn: het levendige Victoria met zijn ruime keuze uit pubs (!), restaurants, shops, musea etc
Alleen het parkeergeld van 18$ per dag, maar ja het is een tophotel..

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 oktober 2014

Mooi modern hotel. Personeel was erg vriendelijk, kamer prima. Ideale service naar en van het centrum van Victoria per shuttlebus. Prima ontbijt. Mooie ligging aan het water met uitzicht op het parlementsgebouw. Mogelijk te bereiken met watertaxi.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 28 mei 2013

We zijn twee nachten in dit mooie luxe hotel gebleven. Bij aankomst kregen we de mogelijkheid om de kamer te upgraden naar havenzicht en dat hebben we gedaan. Prachtige kamer met aan beide zijden uitzicht op de haven en het parlementsgebouw.Personeel was erg vriendelijk en wees ons op allerlei leuke restaurantjes waar we konden ontbijten of lunchen of dineren. Ook in het hotel was het ontbijt van hoge kwaliteit, uitzonderlijk voor Canada. Hoewel er een shuttle was die je gratis naar de stad bracht hebben wij de wandeling over de brug gemaakt. Je zat zo in het centrum en we zijn ook bij het parlementsgebouw geweest. Het Britisch Historical Museum is een echte aanrader, prachtig tentoongesteld. Mochten we ooit nog eens in Victoria willen verblijven dan kiezen we zeker voor dit hotel

Datum van verblijf: mei 2013