2 personen bekijken dit hotel
Expedia.com269 US$
Hotels.com269 US$
getaroom.com302 US$
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt lekker in het centrum. Het is een heerlijk gemoedelijk hotel en heeft eigenlijk alle faciliteiten die je nodig hebt.

Het ontbijt is heerlijk en verse producten. De prijs is er ook naar maar als je het dan weer vergelijkt met andere hotels in Canada dan valt het best wel mee.
De kamers zijn schoon en ruim. Onze kamer had een grote douche. Roomservices is correct en ook dat eten is goed verzorgd.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een chique hotel! Alles wat goed geregeld, de kamers waren heel schoon en netjes! De locatie is ideaal, veel dingen zijn lopend te bereiken. Wij hebben er zelf voor gekozen om niet in het hotel te eten (ontbijt/diner), dus daar kunnen we geen oordeel over vellen. Het uitzicht vanuit de kamer over de stad was ook erg mooi! Wij zijn alleen maar positief over dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Onze reis starte in Vancouver. De locatie van het hotel is zeer centraal Downtown. Zeer vriendelijk personeel en een erg mooi hotel. De kamer was zeer ruim en netjes. Zeker een aanrader. Er is een parkeergarage van het hotel waar je de auto kan parkeren.

Datum van verblijf: april 2017
Bedank Eugene en Sandh... v
HVCMichaelPye, General Manager van Fairmont Hotel Vancouver, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Dear Eugene en Sandh... v,

We would like to thank you for taking a moment to share your review of your recent stay. Hopefully, you made pleasant memories during your stay, both at our hotel and beyond. We are delighted that you enjoyed the attentive service and central location of our property, we are minutes away from some of Vancouver's biggest attractions including Granville Island, Robson Street shopping and the Stanley Park Seawall. We look forward to your next visit and providing you with another exceptional stay at Fairmont Hotel Vancouver.

Warmest regards,

Michael Pye
General Manager
Fairmont Hotel Vancouver

Beoordeeld op 16 september 2016

Het is een hotel met een geschiedenis en zeer centraal gelegen in Vancouver, vlak bij Robson Street met alle belangrijke winkels en vele leuke eettentjes (vooral Aziatisch).
Het hotel zelf heeft prachtige ruime kamers met een ruime badkamer, maar is wel wat ouderwets qua design en aankleding. Maar het belangrijkste is, het is schoon en het personeel uiterst vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en diverse mogelijkheden zijn aanwezig. Een krantje erbij is ook geen probleem, er is een ruime keuze van locale krant tot USA Today. In het hotel zijn de luxe modehuizen met een winkel aanwezig van Louis Vuiton tot Guchi, Omega en Dior, dus als je daar naar op zoek bent hoef je niet ver te gaan. Er is een zwembad en een Gym (24/7 beschikbaar) alsmede een health & beauty center (niet goedkoop).

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2015

Dit hotel behoort tot 1 van de betere hotels van Vancouver. Het centraal gelegen hotel is misschien niet voor ieders budget maar zeker de moeite waard om er tenminste 1 nacht te verblijven. Je komt echt tot rust.

Kamertip: Kamers zo hoog mogelijk voor het uitzicht
Datum van verblijf: juni 2015