HolidayInn.com
115 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Expedia.com115 US$
StayForLong137 US$
Beoordeeld op 30 juni 2015

• Reistype: Reisde voor zaken
Danny H, Front Office Manager van Holiday Inn Vancouver-Centre Broadway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2015

Beoordeeld op 27 juni 2015

Kamertip: 2 blocks from train, no problem getting cabs outside hotel
Datum van verblijf: juni 2015
Danny H, Front Office Manager van Holiday Inn Vancouver-Centre Broadway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2015

Beoordeeld op 8 juni 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2015
Danny H, Front Office Manager van Holiday Inn Vancouver-Centre Broadway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2015

Beoordeeld op 21 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Danny H, Front Office Manager van Holiday Inn Vancouver-Centre Broadway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2015

Beoordeeld op 23 april 2015

Kamertip: Request a room not adjoining a suite where parties may be booked.
Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Danny H, Manager van Holiday Inn Vancouver-Centre Broadway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2015